středa 8. ledna 2014

Čokománie - tělový peeling Saloos

Je tu někdo, kdo nemá rád čokoládu? No taak, jen se přihlašte. Nikdo? Paráda. Takže čokopeeling. Už jen to, že to je čokoládové, tak to musí být báječné.
Novinka od Saloosu, která se objevila na trhu někdy koncem loňského roku. Saloos určitě nemusím představovat, všichni ho známe. Jen dodám, že tento peeling je samozřejmě bio, bez konzervačních a syntetických vonných látek.

Složení je fakt mňamka: Sodium Chloride, Cocos nucifera oil bio, Helianthus annuus seed oil bio, Prunus amygdalus dulcis oil, Theobroma cacao extract, Tocopherol, Ascorbyl palmitate, Ascorbid acid

A jak teda funguje? Skvěle. Po otevření pixly jsem málem letěla do obchodu, koupit si tabulku čokolády. Voní jako ty nejlepší čokoládové pralinky. Vážně, nekecám. Peeling funguje tak jak bych si představovala. Sůl obrousí kůži tak akorát - nevydře ji do kůže, a vzhledem k vysokému obsahu kokosového oleje je kůže pořádně promaštěná. Dokonce nemám ani potřebu se namazat olejem nebo mlékem. Hrozně ráda jej používám, před spaním na uklidnění po vypjatém dni.
Po spotřebování letím do obchodu koupit další krabku, jen si nemůžu vybrat, který zvolím příště (beztak zase skončím u osvědčené čokolády). Na výběr je z vůní Mojito, Levandule, Růže a Čokoláda.

Jako u většiny výrobků od Saloosu nemůžu protestovat, a musím zvolit vysoké hodnocení (Moje koupelna po náletu na drogérku vypadá jak reklama na Saloos).
Hodnocení 10/10 

PS: Není chutný jako čokoláda, neodolala jsem a ochutnala kousíček, a je to samozřejmě slané. Ale kdo tu vůni ucítí, bude mít stejné nutkání, vsadím boty.

Kterou vůni by jste si vybrali Vy? Zaujal Vás tento bio peeling?

20 komentářů:

  1. mňam, já čokoládu ráda, ale obecně moc čoko vůně v kosmetice ne, máloco mi sedne... ale mám domácí kakaový peeling od Kiss a bee a ten je boží. a dokonce je i chutný :D
    docela mě zaujala růže... možná časem vyzkouším, až dodělám zásoby. Saloos položek už mám na nákupním seznamu nějak moc :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee jedlý peeling, no tak to bych nemohla mít, pořád bych užírala :)

      Vymazat
  2. Já nesnáším vůni čokolády v kosmetice. Ale jestli mají i vůni levandule, tak mám docela jasno, co bych si vybrala... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Levandule bude zaručeně pro zklidnění jako dělaná :)

      Vymazat
  3. Taky to u tebe vypadá jak Saloos prodejna? :D:D:D Na čokopeeling si brousím zuby, jeho mojito kolega byl skvělý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, přesně tak to u mě taky vypadá :D Mojito plánuju na léto, svěží vůně v zimě nedávám :)

      Vymazat
  4. Jsem si říkala, že bych se mohla podívat po nějakém tělovém peelingu s obsahem olejů, protože doma mám od Rituals a ten je boží, ale drahý. Takže tento nejspíš vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, rituals je teda pěkně mastný! Za peeling bych to asi nedala. Určitě zkus tenhle, budeš spokojená :)

      Vymazat
  5. Takéto olejové pílingy mám rada, aj keď ja si ich radšej vyrábam sama :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi dobrá, obdivuju DIY projekty, já jsem tele totálně na všechno, a hlavně táák lenivá :D

      Vymazat
  6. Miluju všechno čokoládové, tohle budu muset vyzkoušet :))

    OdpovědětVymazat
  7. Já tu čokoládu v kosmetice moc nemusím, ale je pravda, že mám jeden balzám na tělo a ten je fajn, tak tohle by možná taky nebylo špatné :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to dost výživné, ale třeba se Ti bude líbit jiná vůně :)

      Vymazat
  8. hmmmm, tak ten musi byt super. Milujem čokoládovu kozmetiku :)

    OdpovědětVymazat
  9. Týjo, to je hrozně zvláštní dát jako "peelící" část sůl, když to voní sladce! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A hlavně je hrozně hloupé to ochutnávat! :D

      Vymazat
  10. já mám taky doba spoustu výrobků od saloos, je to sakra dobrá značka holt, vjukla si mi že bych se mohla podívat po této čokoládě, zatím mám doma jen klasický kokosák :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klasický kokosák od nich kupodivu nemám, ten většinou nakupuji tam, kde je nejvýhodnější, jelikož s ním vařím úplně všechno :D

      Vymazat
  11. Tenhle peeling mě strašně láká. :-) Úplně vidím a hlavně cítím, jak dokonale peeling voní. :-) Musím si ho pořídit. A taky ho určitě ochutnam :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥