sobota 4. ledna 2014

Auroville - Mýdlo pomeranč a skořice

Byla jsem na mýdlo natěšená jako malé děcko. No tak si to představte. Rostlinné mýdlo, ve kterém převažuje 80% tuků a navíc je bio. Pro maniaka jako já, je to něco jako pohádka na dobrou noc. A navíc ten obal, ten krásný hadřík, ve kterém je mýdlo zabalené.


Mýdlo vypadá fakt kouzelně, na takovéhle věcičky jsem zatížená, a nejradši bych je měla v koupelně jen tak vystavené. Ale oželela jsem krásný obal a rozbalila ho. A začala jsem si s ním mýt tlapky. Sice by to mělo být i mýdlo na tělo, ale já jsem sušenka, takže všechno raději testuji nejdříve na rukou, abych se pak nemusela položit do olejové lázně.


Po rozbalení už se tváří obyčejně, jako obyčejné mýdlo s jelenem. Ale jen se tak tváří. Jeho vůně není tak intenzivní, jak bych čekala, ale trochu pomeranče z něj cítím, skořici spíše vůbec. Nejvíce zde ale převládá klasická vůně čistoty.  Po umytí rukou jsem byla docela zklamaná. I přesto, že mýdlo obsahuje tolik tuku mi ruce docela vysušuje a je nezbytností se po něm namazat.

Možná jsem jen očekávala hodně. Přijde mi jako klasické drogérkovské mýdlo, i když pořád je přece jen o něco lepší, je to bio, a to se cení :-)
Hodnocení: 5/10

Znáte něco z dílny Auroville? Nebo láká Vás od nich něco? Já byla fakt překvapená (kladně) šampónem, o kterém jsem psala tady.

21 komentářů:

  1. Hele já to nechápu , všichni je chválí a já byla tak zklamaná, že letělo do koše dřív než jsem ho vyfotila abych udělala recenzi ! Přišlo mi, že vysušovalo fakt extrémně, teď mám doma dvě tuhá mýdla,jedno je částečně přírodní a druhé bio a obě jsou lepší než tohle!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to nechápu, po té chvále, co jsem o něm četla jsem čekala zázrak. A fakt to složení předpovídá, že to bude pecka, a přitom se zázrak nekoná.

      Vymazat
    2. Mýdlo má výrazné detergenční (čistící) vlastnosti a liší se obsaženými rostlinými složkami. Pokud Vás trápí vysušování kůže u tohoto mýdla doporučujeme vyzkoušet jemnější kombinaci. Například: Aloe Vera s Heřmánkem, Dětské mýdlo nebo Okurku.

      Vymazat
  2. Tak na čumendu je to mýdlo opravdu krásné :) škoda, že není až tak praktické a vysušuje... jinak s tou značkou jsem se ještě nesetkala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strašně se mi líbí politika téhle značky (produkty z indické ekovesničky atd.), ale tohle mýdlo mě bohužel nepotěšilo...

      Vymazat
  3. mám jahodové mýdlo od Alverde, a zdá se mi v poho, nevysušuje tolik a vůně na rukou vydrží nějakou chvíli a jsem spokojená! :) i moje máma kt má extra suchou pokožku je s ním spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Tak to se po něm mrknu, pokud ho teda mají i v jiné verzi - jahodovou vůni moc nemusím :)

      Vymazat
  4. Ja tuhým mydlám vôbec neviem prísť na chuť, nechcem ich nechávať v kúpeľni, ale zas potom mám problém so skladovaním, takže volím radšej tekuté verzie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já mám tuhá mýdla ráda, jen tohle se nějak nevyvedlo :)

      Vymazat
  5. Aj, já jsem si objednala tohle a ještě čokoládové, tak jsem zvědavá. Já jsem s teď pustila do výroby vlastních mýdel, třeba budou lepší jak tahle :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezkýý, tak to dej vedět, jak dopadneš s výrobou!

      Vymazat
  6. Tuhá mýdla moc nemusím, ráda bych ale zkusila jejich šampon.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šampon je super, ten doporučuju :)

      Vymazat
  7. Tuhle značku neznám, ale kdyby voněl po pomerančích trošku víc než píšeš, abych po něm sáhla :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Auroville ma skvelé veci, tiež som od nich mala mydlo a kokosák :) paráda!

    Inak pozyvam na Nobilis Tilia giveaway a k tomu par drobnosti. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  9. S tím vysušováním souhlas, moje jasmínové vysušuje hodně a právě proto ho zbožňuju :D Mám mastnou pleť a tak ho používám přímo na obličej, po něm ale nanesu ještě olej.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je zajímavý postup. Na to se teda necítím :)

      Vymazat
  10. S Auroville nemám bohužel dobré zkušenosti. Tak jsem se na ty mýdly těšila.. rozmarýnové nedělá s mou pletí vůbec nic a to pro intimní hygienu mi přivodilo spíš komplikace. Takže never more!
    Auroville

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Docela bych se asi po téhle zkušenosti bála intim mýdla. Nedivím se.

      Vymazat
  11. Já naopak mám velice dobré zkušenosti. Používám jak mýdla tak šampóny... Navíc jsem lupenkář. K Auroville jsem se dostal náhodou. Došlo nám tekuté mýdlo Dove a místo, abych si šel koupit nové tak jsem vyzkoušel mýdlo mé ženy :) (Jen na ruce).
    Pokaždé mě mýdlo vysušilo ruce, ale hned po pár vteřinách se dostavil příjemný vlahý pocit. Mýdlo jsem používal měsíc a nedám na něj dopustit mám úplně hebké ruce :).... Po této zkušenosti jsem se rozhodl, že zkusím jejich šampón. Chtělo to dávku odvahy, pokud mě totiž šampon nevyhovuje okamžitě se osypu a na měsíc se jdu léčit na Fototerapii.
    Kupodivu mě šampon naprosto dostal po cca 10 letech bojů s šampóny pro lupenkáře, jsem pro sebe objevil značku... Lupenka na hlavě zmizela po měsíci a půl zmizela a zatím se nevrací :)... No dodal jsem si další odvahy a zkusil mýdlo na tělo... Myslím že to tenkrát bylo Aloe vera jak šampon tak mýdlo. Po tom co jsem se namydlil a opláchl přišel šok. Vysušení těla, blesklo mě hlavou, tak a zítra jdu k doktorovi se rovnou objednat. Jak rychle vysušení přišlo, tak odešlo. Já se natáhl k televizi a úplně jsem na to zapomněl. Po té jsem si všiml, že mám hebké celé tělo.
    Po měsíci používání mám lupenku nejlepší za poslední 4 roky.
    Ještě bych rád dodal, že moje lupenka je suchá. Možná se mastíme příliš a proto se tělo brání nadměrným vysoušením. Tohle je moje dedukce, kdy jsem vyzkoušel desítky šamponů, krémů a mýdel, jak na předpis, tak bez předpisu za posledních 10 let. :).
    Zdraví Tom

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to dost možné, že se dost mastíme, a tělo nám to takhle vrací. Já mám nastěstí lupénku jen na loktech, a na to mi pomáhá jedině atopikderm od Saloosu.
      Šampón od Auroville je super, s ním jsem byla hrozně spokojená.
      Díky za vyčerpávající oponenturu Tome!

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥