středa 22. ledna 2014

Alterra - BIO krémový sprcháč

Už jsem se zmínila, že je mi to vlastně jedno, jestli na sebe patlu BIO nebo neBIO? Ale když už si můžu vybrat, tak si teda radši vyberu možnost A.

Sprcháče u mě jedou jak na běžícím pásu. Asi jako u všech ostatních. A tak se někdy nedá svítit, a jdu si pro ně do drogérky. Ale když už, tak raději nějakou značku, která není až tak profláklá a je alespoň v mezích přírodní.

Alterra je jasná volba, jelikož ceny jsou prostě libové. Minimální náklady za hodně muziky. Nedávno Sába zmiňovala z některém článku, že všechny tyhle levnější přírodky mají podobný podtón. Citrusový nebo citrónový. A asi má pravdu, od té doby co to zmínila, to cítím ve všech těchto přípravcích. 

Tenhle je dokonce pomerančový, takže to člověk tak nějak očekává. A s vanilkou. No nevím, kde tam ta vanilka je, ale možná že jakýsi slabý sladký závan tam je. Co mě ale překvapilo je to, že je fakt hezky krémový. Připomíná mi dražší sprcháč od Kivvi, o kterém jsem psala tady. Mají stejnou vůni, ale Kivvi je prostě lepší, to se dá čekat. I takhle se mi tenhle sprcháč líbí, jelikož nevysušuje pokožku, a voní příjemně a nevtíravě. Příště po něm klidně sáhnu znovu. Tečka.

Hodnocení: 8/10 

Co Vy a levná přírodka? Jste kamarádi?

14 komentářů:

  1. A zkoušela si i sprcháč od alverde? Mě příjdou takové hutné, ale nic proti ničemu, jsou i tak fajn. Sice sprcháče moc nepoužívám, raději mám poslední dobou zase mýdlo, ale na cestování je sprcháč prostě pohodlnější a nemusí člověk řešit umydlené krabičky. Akorát přemýšlím, jestli jet dál v alverde a nebo vyzkoušet i tuhle levnou parádu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Alverde jsem měla jen nějaký žlutý, asi rok zpátky. A vím, že byl tak nijak normální. Prostě žádná hitpoška. A teď mám doma další z nějaké Vánoční limitky, ale ještě jsem jej nezkoušela :)

      Vymazat
  2. Až se prokousám tou svou hromadou sprcháčů (tak za sto let), chtěla bych konečně mrknout na nějaký přirodní, tady jedu v mainstreamu, neboť sprcháče jsou věc, kterou většinou dostávám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě to tak taky do nedávna bylo. Ale když jsem všem řekla, ať mi raději koupí čokoládu místo sprcháče, bylo to pro všechny v pohodě :D

      Vymazat
    2. To zas já jsem si poručila místo čokolády ananas :D Tak místo sprcháče meloun? :D

      Vymazat
    3. Teda, Ty máš ale nápady :-D! No jasně, meloun!

      Vymazat
  3. Hmm, škoda, že jsem si předevčírem koupila nový sprcháč. Ale budu se na něj snažit myslet, chtěla bych ho zkusit. :)

    OdpovědětVymazat
  4. já jsem asi divná, ale sprcháče mi trvá hrozně dlouho spotřebovat :D a to se s nima i holím! zrovna dneska jsem si koupila nějaký BIO od Yves Rocher, voní jako müsli, tak jsem na něj zvědavá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to vážně nechápu - asi mám větší plochu na umytí :D

      Vymazat
  5. Ja teraz používam od Natura Siberica - vitamínový. pekne vonia - pokožka je po ňom voňavá aj keď vyleziem zo sprchy. Plus má veľké 400ml balenie s pumpičkou a cena je tiež prijateľná - 4,3 e :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je hezká cena, a kosmetiku od Natury Sibericy mám ráda. Díky za tip :)

      Vymazat
  6. Alverde mám docela zmáknuté, ale Alterru teprve objevuju. Zrovna minule jsem si koupila tělové mléko v této vůni :) Jinak mám ráda sprcháče od Natura Siberica, báječně voní a poměr cena/množství je super! Škoda jen, že mají pouze tři varianty..
    Wonderfull Today

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, už jsi druhá, co mi tohle radí, tohle bude znamení :) Musím se po nich podívat :))

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥