úterý 17. prosince 2013

Xmas TAG

Jelikož jsem tento rok na Vánoce téměř opoměla (rozuměj pečení cukroví jsem neviděla ani z dálky, nápady na dárky nemám, stromek ani kupovat neboudu, ...), rozhodla jsem se alespoň pokračovat v Vánočním TAGu, ve kterém mě označila MalaMacanda, za což jí moc děkuji. Některé otázky jsem se rozhodla vynechat, jelikož by to bylo fakt o ničem :)

Jakou vánoční písničku máš nejradši?
Tady není na čím uvažovat. John Lennon!

Jaká je tvá oblíbená vánoční barva?
Červená, tak jako celý rok, a k tomu ještě zlatá, to je přece jasné, a na Vánoce mi ani nevadí přeplácanost (..ale tak nějak s mírou :-D )

Upekla jsi někdy chaloupku z perníčku?
Ne, bohužel nejsem moc umělecky zdatná, ale až budu mít jednou děti, plánuju to!

Co děláš o vánočních prázdninách?
Normálně jsem trávila svátky s přítelem a užívala si volno procházkama. Letos to ale bude jinak, a budu ho trávit s rodinou (a prací).

Máš nějaké vánoční přání?
Asi ano. Nebo určitě. Aby už byla mamka zdravá. A aby jsme byli všichni spokojení :-)


Už víš, co bys chtěla najít pod stromečkem?
Pcha, toho by bylo, ale nejvíce by mě potěšil telefon na dvě simky (ale tohle přání si splním asi sama po Vánocích).

Jaká je tvá oblíbená vánoční vůně?
Jednoznačně skořice a zázvorky.

Jaké je tvé oblíbené vánoční jídlo/pochoutka?
Jak už bylo řečeno, zázvorky, stoprocentně. 

Doufám, že se Vám moje stručné Vánoční shrnutí líbilo, a pokud jste již tenhle TAG dělaly, klidně mi hoďte link, ráda se mrknu.

Přeji krásné a hlavně pohodové svátky!





2 komentáře:

  1. Jé, supr tag ;), jsem ráda, že ho tu čtu! Vážně mě zaujaly ty tvoje zázvorky, já je snad ještě nikdy neochutnala. Teď jsem na ně zvědavá o to víc :p.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to musíš někdy upéct. Jsou vážně skvělé, nejsou tak prvoplánově sladké jako ostatní cukroví, ale jsou trochu štiplavé. Ne každému se jimi zavděčíš :)

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥