středa 25. prosince 2013

Vánoční střípky

Doufám, že jste se na Vánoce moc nepřejedly, a že jste měly Vánoce pohodové. Já jsem naprosto spojená a nadšená, a hrozně ráda, že jsem je mohla trávit se svými blízkými. Počasí sice moc Vánoční nebylo, ale já jsem byla spokojená, a díky tomu se nám vydařila i odpolední procházka na Štramberského troubu, který se vyskytuje v blízkosti, kde jsem trávila Vánoční den. Dost bylo keců, teď už se na to mrkneme :)
Ať žijí Vánoce!

Sušené ovoce a foťák (...PS: prodám, zájemci hlaste se!)

A já jako nic, jo???

Adventní zátiší

Stromeček slamáček
Procházka na Štramberk
Štramberské pouliční osvětlení
Zdravější cukroví




Dárek od mého spolubydly - prostě ví, po čem toužím :))
Tak to bylo vše, krásný zbytek svátků!


14 komentářů:

  1. Krásný fotky! A cukroví vypadá nádherně!! Nebo vypadalo? :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! A cukroví zaručeně vypadalo... :D

      Vymazat
  2. Krásné fotky. Máte krásný stromeček, moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám, že číča taky vyhlížela Ježíška :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Číča vyhlížela, a na konec taky našla mlsku :))

      Vymazat
  4. krásné fotky :) já jsem neustále přežraná :D dneska jsme se byli s našima projít do lesoparku, je tam taková mini-zoo, kachny, kozy, mufloni, dokonce i kaňour, naplnili jsme krmítka a tak. jinak furt čučím na pohádky, dneska mi dávali moje milované S čerty nejsou žerty <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O přežranosti ani nemluvím. To co jsem za tyhle dny snědla snad nesním za celý měsíc!

      Vymazat
  5. Moc hezké fotky! Já mám asi bezedný žaludek, nevěřím, co všechno se to do mě v těchto časech vejde. :D Ale tak co..v lednu alespoň budu mít co dělat se shazováním kil. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bojím se že tenhle úkol budu mít taky - tak jako každý rok :D

      Vymazat
  6. Mnam sušené ovece, tak snad sis užila !! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ta první fotka je super :-) Sušené ovoce mám zrovna na stole :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Sušené ovoce je super zdravé mlsání :)

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥