pátek 20. prosince 2013

To jsem já Šmudlík uhlík (Sooth Ball) - Lush

Ahoj holky, dneska tu jsem jenom já sám, Claire není doma, tak jsem ji vlezl za počítač, jdu jí tady něco napsat, ať si nemyslí, že jí bude všechno procházet.

Když jsem se s Claire seznámil, myslel jsem si, že si spolu užijeme spoustu srandy, ale ono to tak vůbec není. Už tady ležím asi měsíc v plechovce, a dívám se na ní, jak pořád někde poletuje, a na mě pěkně kašle, co Vám budu povídat.

Ale jednoho mrazivého prosincového dne, jsme si to spolu hezky užili. Přišla domů pěkně vyplivnutá, až už to vypadalo, že nic nebude. Zase. Tak jsem tak pokukoval, koukal na to, jak zapaluje svíčky a vaří si zase nějaký voňavý čaj. Když v tom to přišlo. Mrkla na mě do plechovky, já mrknul na ni svýma velkýma kukadlama a už to bylo jasné.

Horká voda ve vaně byla připravená, a já byl zase připravený na tu skvělou lázeň, na kterou jsem se od narození těšil. Tak a je to tady. Teď se hezky rozpustím a zamávám světu naposledy. Na vrchol mé kariéry a krátkého, ale voňavého života jsem se v zápětí dostal.

A už jsem se rozpouštěl. A voněl. A topil se v té skvělé lázni, kde jsem rozpustil ty svoje másílka. No to Vám byla paráda. Moc jsem si to užíval, jak jsem se v té vaně kutálel sem a tam, jako by se nechumelilo.

A tak jsem se rozhodl, že když už je tohle ono, to vysněné koupání, že tomu dám co proto. Pořádně tu vanu zaprasím, ať to Claire nemá tak lehké. A taky neměla. Musela pak hezky vydrhnout vanu, aby nebyla ušmudlaná tak jako jsem býval já.
Já jsem si to perfektně užil, Claire byla taky spokojená, a líbilo se jí to moc, skoro si u toho až chrochtala. Tak jsem jí tady naposledy zavoněl, a tak na Vás naposledy koukám, a mávám Vám. Bylo mi tady na světě hezky, a hlavně ta horká vana byla to nejlepší, co jsem mohl na závěr svého života poznat!


7 komentářů:

  1. To je boží recenze na naprosto roztomilý produkt. =D

    OdpovědětVymazat
  2. Na pohled to moc hezky nevypadá ale tvoje super recenze to vykompenzovala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vana nevypadala třikrát vábně, ale hezky voněl, a hlavně byl strašně roztomilý :)

      Vymazat
    2. Roztomilost mu upřít nemohu, to je fakt :)

      Vymazat
  3. To je úúžasná recenze! :3 Vypadá to krásně a moc roztomile :)

    OdpovědětVymazat
  4. ježiš chudák, jak mu zůstaly jen ty oči :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥