neděle 8. prosince 2013

Střípky měsíce Listopadu

Fotím všechno, co jde a ráda si zpětně prohlížím obrázky. Ať už je to jídlo, kosmetika nebo můj odraz v zrcadle. Dneska se s Vámi podělím o pár takových obrázků, které se mi nastřádaly v počítači za listopad. Takže si hezky uvařte dobrou odpolední kávičku, a potají si k ní vezměte perníčky, které tak pečlivě schováváte na Vánoce :-)
Focení při svíčkách
Vzpomínky na teplou podzimní procházku
Vláček s džusem

Avokádo sushi

Smutný mončičák z Uherskohradišťských ruin


Muffin z Panerie k sobotní kávě

Pohlednice, na které se koukám při vaření

Hezkou druhou adventní neděli Vám přeji!

8 komentářů:

  1. Hezké fotky a hezký nový vzhled blogu : )
    I tobě pěknou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, že se líbí :)

      Vymazat
  2. Krásne fotky :) .. Vo fotkách sa ukrýva vždy veľa spomienok. Tiež si milujem pozerať staré fotky. Vždy ma chytí nostalgia :)
    www.karinvirag.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky, některé fotky mě zahřejí, a některé zase upevní v tom, že jsem nezůstala stát na místě a posunula se v životě dál :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Bylo skvělé, jedla bych ho denně! :)

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥