středa 11. prosince 2013

Saloos - Olej Body Fit

Ano, ano, další věcička z rodiny Saloos. Tělový či masážní olej Body Fit mě zaujal, jelikož by měl rozehřívat a pokožku před výkonem a uklidňovat svaly po výkonu. A já jako jsem se jako sportovec určitě narodila, příroda mi nadělila touhu sportovat a umění neumět se při sportech hýbat jako člověk (rozuměj při každém sportu vypadám jako kdybych tančila elektro boogie).



Ale olej mě ze Saloosí nabídky zaujal hlavně kvůli vůni. Miluju výrazné bylinkové vůně, a chtěla jsem vyzkoušet i nějakou od nich. V sobě má esenciální oleje a to konkrétně rozmarýnový, borovicový, lemongrass a ještě další.

Přiznám se, že rozehřívání před výkonem jsem nezkoušela. Ale po výkonu jsem se namazala tímto olejem - jako tělovým mlékem. O nějakém uklidnění svalů moc nemůžu mluvit, když jdu do fitka, dělám vše pro to, abych to druhý den cítila. Co jsem ale vyzkoušela, že když mě jednou za uherský rok chytne křeč do lýtka (pro jistotu v noci, abych se nevyspala), a namažu se tímto olejem, druhý den ráno necítím šíleně ztvrdlé lýtko, ale normálně namoženou nohu jako po sportovním výkonu a můžu na ni došlápnout. Což se mi normálně nestávalo. Takže v tomto směru by se dalo říct, že byl úspěšný.

Ale postupem času jsem si jej oblíbila i jako mazadlo po sprše, jen tak, jako výživa pokožky. A výživa je super. Oleje od Saloosu jsou čistě přírodní, takže žádné podfuky o olejích, prostě jen oleje bez všelijakých přídavků.

Už mám objednaný další tělový a masážní olej od této značky, takže můžu upřímně doporučit, a to s čistým svědomím.
Hodnocení: 10/10 - umí prostě vše to, co od tělového oleje chci

A co Vy a tělové oleje? Také jste se do nich zbláznily? Máte nějaké oblíbence ať už od Saloosu nebo od jiné značky?

4 komentáře:

  1. Já se chystám koupit přítelovi na masáže olej Devatero kvítí, protože ho věčně bolí záda. Nezkoušela jsi?
    Snad mu to pomůže :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Devatero kvítí jsem neměla, ale pokud mu s tím uděláš zároveň masáž, zaručeně to pomůže :))

      Vymazat
  2. Oleje Saloos mám taky ráda. Teda vlastně jsem zatím zkusila jen 1 :)..oranžový Relax, ale taky spokojenost.
    Jinak jsem ti chtěla říct, že jsem tě jmenovala ve svém vánočním tagu tady, tak kdybys měla chuť ho taky napsat, tak si ho moc ráda u tebe přečtu :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Relax jsem ještě nezkoušela, a děkuji za nominaci, určitě budu pokračovat :)

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥