pondělí 16. prosince 2013

Prosincový Blobox s Natálkou

Tak jsem opět neodolala, a zapojila se do výměny balíčků od Belly a vůbec nelituji. Já jsem se dočkala nádherného balíčku, který přišel takhle krásně zabalený.
Téma se dalo pojmout hezky Vánočně, a tak jsme měly za úkol vybrat pro svou parťačku výrobky s těmito podmínkami:
- něco červené
- něco voňavé
- něco jablíčkové
- něco třpytivé
- něco na zahřátí
Skoro mi ho bylo líto rozbalovat, ale strašně jsem se na něj celou cestu z pošty těšila, a tak jsem se do něj vrhla jako sup. A co jsem v balíčku objevila? Jen se na tu krásu podívejte!

Dostala jsem krásné přáníčko s tučňáčkem, kde byl balíček popsaný slovně. Dostala jsem tři červené věci - Christmas Tea Marks&Spencer, Tělové máslo Alverde z Vánoční limitky (původně jsem si chtěla sadu másílek pořídit, ale díky Natálce si má peněženka odpočine☺), a voňavý vosk Yankee Candle s vůní červeného jablíčka (taky jsem jej chtěla Natálce do balíčku pořídit, ale nakonec jsem nesehnala tu správnou vůni). Třpytivé byly z balíčku náušnice, se kterýma se mi Natálka fakt trefila do vkusu, a balistik od Lushe Space Girl (jistěže jsem si potřpytila celý byt, když jsem balistik vytahovala z balíčku, tak moc jsem šikovná).

S balíčkem jsem hrozně moc spokojená, tak doufám, že Natálka s mým taky. Jestli se chcete mrknout, co jsem Natálce nadělila já, mrkněte se SEM.

PS: Vzhledem k tomu, že jsem balíček vyzvedávala až dnes, měla jsem fakt co dělat, abych se nepodívala na Natálčin blog, kde už o víkendu visel tenhle článek, to bylo fakt peklo!

Jak se Vám líbí naše nadělování? Pokud jste se některé účastnily Bloboxu, hoďtě mi tu link, ráda se mrknu na to, co jste si nadělily Vy :)

8 komentářů:

  1. Pěkné, ale tvůj balíček mi přijde (zase) lepší. Ty jsi na ty balíčky prostě skvělá :))

    OdpovědětVymazat
  2. jsem ráda, že se líbil :) já jsem byla taky nadšená, moc děkuji za výměnu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky děkuji, je fajn, že jsme spokojené obě dvě :)

      Vymazat
  3. Jů, tak ten balíček se opravdu hezky povedl! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥