sobota 21. prosince 2013

New in December

Vzhledem k mojemu shopping banu jsem si za říjen a listopad nekoupila dohromady skoro nic pro sebe. Myslím, že tenhle zákaz jsem přežila jen díky Bloboxům, díky kterým jsem mohla nakupovat aspoň pro moje parťačky☺ Za to teď v prosinci jsem konečně doplnila zásoby, a moje nákupy vypadaly takhle. Ale na mou obranu, jsou to samé potřebné věci, které mi tak různě během dvou měsíců vyhýbání se drogérkám a eshopům, doma došly. Více méně. Co jsem mi tak nutně scházelo?

Saloos převládá, jak jste si mohly všimnout. Oleje jsou na zimu ideální, jelikož neobsahují vodu, která by v mrazech mohla v pokožce zamrzat, a to by se mi fakt nelíbilo.

Došel mi doma odličovák, a po předchozích zkušenostech s levandulovým hydrofilním olejem jsem si vybrala akorát jinou vůni - vůni granátového jablíčka. Obličejový olej růže jsem tipovala jako správnou volbu (levandulový byl super, Ylang Ylang jsem použila třikrát a poslala k mamce - hrozně mi smrděl). Tělový olej Antristri - zajímalo mě, jestli to něco robí☺. A nakonec levandulový aroma sprej. Z Weledy jsem si pořídila rathanovou zubní pastu, a vzorek měsíčkového pleťového krému☺.

Z dekorativky jsem si vybrala značku Rimmel a to korektor Match Perfection ve bledulkovském odstínu Ivory.


A jako poslední bych se chtěla pochlubit s mou výhrou od Kissabee a tou je skvělá a voňavá levandulová sůl do koupele. Zatím jsem ji nestihla vyzkoušet, ale moc na ní těším☺.

Co jste si za prosinec koupily Vy? Utrácely jste i za dárečky pro sebe nebo jste jen nakupovaly dárky pro své blízké?

3 komentáře:

  1. Já jsem za sebe moc neutrácela, trochu jsem zaúkolovala Ježíška a jinak jsem hlavně potřebovala doplácat domácí zásoby. :) Nákupy máš ale krásné, Saloos bych taky brala, ačkoliv mám doma svou zásobu. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se právě povedlo ve dvou předchozích měsících doplácat všechno, jsem doma měla (téměř), takže bylo na čase objednávat jak divá :))

      Vymazat
  2. ten korektor používám a je super, na "drogérku" jsem spokojená i s krytím mých gigantických kruhů :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥