neděle 22. prosince 2013

Kokosák a já

Jak jsem již zmiňovala v článku o kokosové toaletce, kokos se stal mou oblíbenou příchutí a vůní. Kokosový olej jsem v nedávné době začala používat místo oleje. A to všude. 

Tenhle prťavý nosím na cesty - mám ho z obchodu Greenwave

Kokosový olej se těší v poslední době velké oblibě a já mu taky propadla. Používám jej výhradně do jidel, ať už se jedná o palačinky nebo zapékané těstoviny. Kam to jde, tam ho dám.Co mě mrzí je to,že si jej nemůžu dát do salátu. Bohužel. A nemůžu jej dát do těstovin,aby se neslepovaly. Bohužel. Kdyby to jen trochu šlo, mám ho úplně všude. 

V péči o tělo jsem s ním ale kupodivu moc nepokročila.Jediné, co jsem za pár měsíců s ním prubla je natření se po holení na intimních partiích, aby se nevytvořily pupínky. A funguje to. A pak taky jako maska na vlasy. Po umytí vlasů šampónem si do něj vetřu kokosák, a asi 10 minut nechám působit. A vymyju nějakým odlehčeným šampónem. Taky se mi podařilo vměstnat do mojí obvyklé rutiny, po vyčištění zubů pastou, projet je ještě kokosákem - prý by to mělo zoubky bělit. Ne že bych zatím nějak pozorovala výsledky, ale minimálně to nemůže uškodit, že jo?

Sice je na netu spoustu tipů, co s kokosákem udělat, ale stejně by mě zajímalo, jak jej používáte Vy, co bych rozhodně měla vyzkoušet?

9 komentářů:

  1. Ahoj, taky kokosový olej miluju. Mám ráda palačinky na něm smažené a taky ho používám na nehtovou kůžičku. A taky na bělení zubů, opravdu funguje.
    http://kateandkateblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem zvědavá, měla bych si ty zuby vyfotit, abych to mohla porovnat :)

      Vymazat
  2. Je to skvělý pomocník, jak k jídlu (taky mě hrozně mrzí, že nejde do salátů, i jsem to zkoušela, výsledek byl hrozně divný...
    Jinak ho používám na vlasy, jako zábal, a na tělo. A po holení. A na zuby. A nejraději bych ho jedla jen tak, ehm... :D

    OdpovědětVymazat
  3. Kokosák zbožňuju.. Nejvíce jako zábal na vlasy (zabalím do sáčku a do ručníku nebo šátku a nechám klidně hodinu než to smyju) a taky jen tak na mazání :)

    OdpovědětVymazat
  4. dneska jsem s kokosákem dělala sušenky :D kokosovou vůni miluju, používám ho po holení, vlasy mi vysušuje :/

    OdpovědětVymazat
  5. Tiež patrím do fanklubu kokosovej vône a kokosový olej mám veľmi rada po sprche na telo a taktiež je super po holení tak jak píšeš. Niekde som čítala, že je dobré vtierať ho do vlasovej pokožky, čo by malo zabrať na rast vlasov, ani nie tak do končekov, takže to plánujem skúsiť. Na výživu končekov mi nikdy nejak extra nepomáhal, keď sú zničené, pomôžu len nožnice.. Palacinky na kokosáku, to je mňamka.

    OdpovědětVymazat
  6. Já kokosák ráda mlsám a taky ho používám jako prevenci přemnožení baterií v intimních oblastech.
    Wonderfull Today

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥