pondělí 30. prosince 2013

Děkování za rok 2013

Už zítra máme poslední den tohoto roku, který byl docela náročný, když to tak shrnu. Kosmetické vychytávky a osobní život zkombinuji do jednoho článku, tak snad to nebude moc velký mišmaš :)

Oblíbenci, úspěchy:

  • Hydrofilní odličovací oleje - ano, na ně jsem přišla až letos, a nehodlám se jich vzdát
  • Oleje jako takové - Kokosový olej, tělové oleje, obličejové oleje
  • Konečně jsem se naučila malovat linku na vrchní víčko, na to jsem fakt pyšná

A teď už osobní život. Stručně to sesumíruji do pár řádků:

  • Vyletěla jsem ze školy (můj první VELKÝ neúspěch v mém životě, nesla jsem to těžce) a našla si skvělou práci v oboru s úžasným týmem lidí -> Všechno zlé je k něčemu dobré
  • Stěhování poprvé - vytoužený byt, vytoužené město
  • Stěhování podruhé - moc dlouho jsem si svého "vytouženého" neužila 
Díky tomu jsem si uvědomila, že člověk snese několikrát více než si myslí. Osamostatnila jsem se na plné čáře (i když s rodiči už nebydlím pár let). A začala žít úplně jinak.
Moc to s těmi oslavami Nového roku nepřehánějme..☺
Tento rok byl prvním rokem, kdy jsem do vstoupila do blogosvěta jako pisálek, a ne jen pasivní čtenář. Nebyla jsem si jistá, jestli mě to bude bavit, jestli mě vůbec někdo bude číst, a tak dále. Počáteční obavy se rozplynuly a mě to baví - kupodivu to dokonce i někdo čte - a za to bych Vám chtěla hrozně moc poděkovat! Vážím si každého čtenáře, kterého tady mám, a každého, který si mě přidá. Moc Vám děkuji za to, že komentujete, čtete a sledujete.

Tímto Vám chci taky popřát spoustu krásných zážitků a splněných přání v roce 2014, a ať je zase o něco lepší než tento rok!

6 komentářů:

  1. Tak krásný rok 2014 i Tobě, ať je všechno v něm pro něco dobré! :)

    OdpovědětVymazat
  2. I tobě krásný rok 2014 a hodně spokojených čtenářů ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. tobě taky přeju šťastný nový rok! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky Ti přeji jen to nejlepší do dalšího roku a aby byl celkově i lepší než tento.

    OdpovědětVymazat
  5. Krasny novy rok, at se ti letos uz vse jen a jen dari :)!

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥