čtvrtek 5. prosince 2013

Cin cíín, je tady Avoon!

Tak teda fakt nechápu Edvarda. Já vím, že byl sám, a byl rád i za Avon Lady, ale jak mohl být tak hloupý a patlat na sebe Avon? Je fakt, že možná byl ještě za jeho mladých let jiné kvality, jinak si to nedokážu vysvětlit.

Jako malá jsem od Avonu měla téměř všechno. V rodině byla - je totiž také Avon Lady, a ta nás zásobovala - a stále se snaží zásobovat avoňáckými výrobky a to i přes kladený odpor. A fakt jsem nevěděla, co si vybrat, co by mohlo přinést nejméně škody mému obličeji.


Docela mě zaujaly rozjasňující perly. Naštěstí ona AL je měla doma, a dala mi je vyzkoušet. No, tak ot bychom měli, pro popelky tohle určitě není, a navíc se třpytí víc něž bych si přála. A tak volba padla na pudr Ideal Flawless. Přece na tom není co zdupat, po tom, co jsem měla podobný sypký pudr od elfu, který byl v pohodě jsem tomu fakt věřila.

Si to představte. Ráno na sebe prdnete všechen ten sajrat, a důkladně zasypete pudrem. A vyrazíte do víru města/práce/školy. Ok. Za dvě hoďky jsem letěla na záchod, abych čekla situaci, jestli se náhodou kolega naproti nevidí v mojem čele. Pane bože co to je? On se ve mě asi fakt vidí! Takže všechen pudr, který jsem na sebe ráno naprášila se asi vsáknul. Anebo opadal. Zavřu oči, a zkontroluju ještě linky. Pudr je vždycky tak nějak zafixuje, ale k večeru se trošku i přesto obtiskávají. Pane bože pomoc! Já mám všechnu tužku na horních víčkách, a naspod jen dvě šmouhy!

Tak, a tahle zkušenost mě naučila si s sebou nosit pudr. Nikdy, opakuji nikdy jsem si s sebou šminky nenosila. Tohle mě fakt dostalo, a od této chvíle je nosím. Co by mohlo být bráno jako výhoda je to, že pudr má 18g. Dokážete si to představit?? Já jsem si naivně myslela, že to bude klasický pudr, tak jako od elfu, a že za dva měsíce bude po něm. Prdaljz. Tenhle budu mít do konce života. A to doopravdy, protože se ani používat nedá.

Hodnocení: Ani se neptejte.(2/10)

Jaké máte vy zkušenosti s katalogovými výrobky? Já jsem se touhle zkušeností jen ujistila, že Edvard byl vážně zoufalý, nic jiného ho k Avonu nemohlo zahnat.

5 komentářů:

  1. Blbý je, že katalogový výrobky kupuješ většinou naslepo, takže já se Avonu taky spíš vyhýbám. A mám stejnou zkušenost jako ty, ani mi nevyhovuje... Myslím si, že by byl vhodný pro někoho s nenáročnou pletí, to jo. Ale fakt by mě nebavilo, pudrovat se co 2 hodiny. Naopak bych nejradši, aby všechna líčidla držela prostě celý den :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, je fakt,že moje mamka je s Avonem docela spokojená (Ale postupně se jí snažím přeučit :)) Co dvě hoďky se pudrovat je fakt průda!

      Vymazat
  2. Avon rada nemam slaba pigmentace zadna vydrz

    OdpovědětVymazat
  3. Lidi se dělej na dvě skupiny, buď Avon miluješ, nebo nesnášíš. A pak jsem já - totálně přeavonovaná, takže ráda použiju něco jinýho, ale Avon nezavrhuju, protože třeba takový rtěnky, laky na nehty, krémy z řady Anew a nějaký řasenky jsou vážně výborný! :) Až zase bude "donucena" zkusit Avon, zkus skvělej krém Anew Aqua Youth nebo řasenu Super Shock :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥