sobota 28. prosince 2013

Alterra - Pleťový krém s hrozny a bílým čajem

Hydratační krém s kyselinou hyaluronovou a pentavitinem - což by měla být jakási revoluční složka pro udržení hydratované pokožky. Prubnutí stojí za to, pleťový krém došel, a než by mi něco přišlo z netu, mohla bych už taky být vysušená jako švestka. Tohle balení, které obsahuje 50ml z Rossmanna mě stálo okolo 60-70 Kč, přesnou částku si už nepamatuju. Dokonce jsem si schovávala krabičku, abych mohla pěkně porovnat, jestli splňuje to, co se na ní píše. Samozřejmě krabičku již schvátilo peklo, a já i blbý název musela překládat z němčiny.

Krém je v klasické tubě, která mi docela vyhovuje, jelikož se dobře aplikuje, a vymáčknu z něj všechno. Obal má obyčejný design, který neurazí ani nenadchne. Je to veganský produkt s certifikátem BDIH (neobsahuje ropné produkty, žádná ze složek není testována na zvířatech stejně jako závěrečný produkt, atd).

Mise tohoto krému na mém obličeji byla vyživit, nepřemastit a dát do pucu pokožku po noci - takže jako denní krém. Mise byla splněna. S výživou jsem spokojená, do pokožky se vstřebává docela rychle, snad ještě rychleji než si umyju zuby, takže se pak můžu v klidu pustit do líčení. Výživa pokožky je taky ucházející. Jediné, co můžu krému vytknout je to, že nevoní. Fakt že ne, ani trošku. Sice to je celkem nepodstatná věc, ale mám ráda vonící věci - ovšem tahle vlastnost může být u jiných brána jako pozitivum.

Krém vydrží fakt dlouho, už jej mám přes dva měsíce, a jsem cca v půlce. Takže za málo peněz hodně muziky. Klidně bych šla do něj znovu, pokud zrovna doma nebudu mít nic jiného po ruce.

Hodnocení: 8/10

Znáte tenhle krém? Nebo nějaký podobný od Alterry, který stojí za zmínku?

14 komentářů:

  1. Neznám ho, ale vypadá dobře. Alterra je mi vůbec čím dál sympatičtější...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi taky, líbí se mi její dostupnost (i cenová) a hlavně to, že výrobky většinou "umí" :)

      Vymazat
  2. Mám z téhle řady oční krém a je bezvadný! Moc doporučuji :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám oční krém a taky doporučuji : )

      Vymazat
    2. Po očním krému jsem taky koukala, určitě dám na Vaše rady a vyzkouším jej :)

      Vymazat
  3. Na tenhle krem koukam uz dlouho. Asi ho koupim mamce k narozeninam, protoze miluje caje a prijde mi to jako vkusny darek..Akorat nevim jaky vyrobek z tehle edice vybrat :D pokud by jsi mi poradila co by bylo asi nejlepsi, byla bych ti moc vdecna :)
    http://www.kateandkateblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z téhle edice to je můj první výrobek, ale myslím, že by ji mohl udělat tenhle pleťový a k tomu oční krém - který výše doporučovaly holky :)

      Vymazat
  4. Vypadá to dobře, ale o téhle značce slyším poprvé :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, tak to hledím :) Je to rosmanovský brácha déémáckého Alverde :))

      Vymazat
  5. Zní to dobře :) něco takového určitě potřebuju :)

    OdpovědětVymazat
  6. Zatím jsem od Alterry žádný krém neměla, ale láká mě nějaký vyzkoušet. :-) Myslíš, že se hodí i jako denní krém na hodně suchou pokožku? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na hodně suchou pokožku bych ho asi nedoporučila. Já mám normální, a teď v zimě mi stači tak tak. Možná v létě, ale zase nemá SPF, takže se zkus mrknout po jiném. Mají tam myslím ještě jeden druh :)

      Vymazat
    2. Tak to je škoda :-( Ale snad najdu jiný. :-) Děkuju

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥