pondělí 11. listopadu 2013

To nejlepší od včeliček pro hebké tlapky + soutěž

Pravidelní čtenáři mého blogu již určitě stihli zjistit, že co se krémů na ruce týče jsem hodně vybíravá a nezavděčí se mi jen tak nějaký krém na ruce. Krémy, které si koupím sice vždy vypotřebuju do poslední kapky, protože je mi líto je vyhodit, ale ne vždy jsem spokojená. Moje ruce si žádají dobrou výživu. Proto hledám ten nejlepší krém, který by je uspokojil.

Vyzkoušela jsem už nespočet krémů a většinou to dopadlo vždycky stejně. Nespokojenost a po 20 minutách nutnost se namazat znovu. Dnešní krém je na tom lépe, moje ruce jsem s ním spokojené. Jak je to možné? Myslím, že za to může včelí vosk a med, které jsou v krému na prvních příčkách ve složení, které je čistě přírodní.

Vlastně je krém plný včelích produktů - med, vosk, propolis, a jako další v něm můžeme najít i nějaké ty bylinky - heřmánek, levandule a meduňka. A voní přesně jako med s meduňkou (další ukliňující kombinace vůní). Krém není ani tak krémem, protože krémy obsahují vodu, a tohle v tomto červeném kelímku nenajdeme. Je to koncentrát, takže vydrží na dlouho.

Jediné, co je trošku problém, že se tato hmota musí aplikovat na vlhkou pokožku (jako obličejové a jiné oleje). Proto si jej nechávám doma na umyvadle, a používám jej ráno, těsně před tím, než vypadnu z bytu. A světe div se, celé dopoledne nemám pocit suchých a šustivých rukou! Tomu říkám luxus! Navykla jsem si jej taky mazat po umývání nádobí/podlahy/oken, protože nesnáším ruce, které jsou vysušené od mycích prostředků.

Chcete tento krém vyzkoušet? Tak to máte šanci! Stačí splnit pár podmínek:
1) Být mým čtenářem - ať už GFC či Bloglovin
2) Být fanouškem Hemel na facebooku (nějak by jsme se jim mohli revanšovat za to, že díky nim mohla tato soutěž vzniknout)
Krém pro výherce + stojánek na fotky, poznámky, ...

A teď už jenom tfuj tfuj, držet si pěsti. Tahle akce bude trvat do 30.11, a posléze najdete výherce v některém ze článků (nebo v menu - kdo ví), a ten se mi sám ozve na mail, aby to nebylo tak jednoduché :-)
A na koho se nedostane, mrkněte SEM. Najdete tady všechny výrobky od této firmy. mě osobně zaujal krém na obličej - takže si jej připisuju pro Ježíška do seznamu.



41 komentářů:

  1. sleduji přes GFC.
    přiznám se, že jsem o téhle značce dřív neslyšela, ale výrobky vypadají moc lákavě, medovou kosmetiku mám ráda! způsob aplikace krému je zajímavý, ale jestli to pomáhá, tak si teda držím hodně pěsti, na zimu by se takový pomocník hodil :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tebe sleduji přes GFC a FB Hemel sleduji taky. S krémy na ruce to máme stejné. Taky jsem hodně vybíravá a nejraději mám ty hodně výživné. Zkoušela jsi už krémy na ruce Nonique? Ty jsou taky mooc dobré. =)

    OdpovědětVymazat
  3. Neúčastním se, nechci lajkovat firmu, kterou vůbec neznám. Jen jsem se tě chtěla zeptat, jak to máš s Indulonou? Ta modrá je podle mě best a voní jako Chanel č. 5.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Indulonu jsem používala kdysi, a docela to šlo (pravděpodobně jsem měla měsíčkovou) - jediné, co mě na ní štve je to, že se dlouho vsakuje.

      Vymazat
  4. petra.sokolova@gmail.com
    Sleduji přes gfc :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krémy na ruce moc nepoužívám, ale když už, tak na ruce používám tělový máslo alverde :) a ještě mám doma na suché ruce něco od Mixy

    OdpovědětVymazat
  6. sleduji přes gfc :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj hezký blog, nechceš se navzájem odebírat ?:) dej vedět u mě na blogu

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. GFC: Lenka Ďurčeková
    FB: Lenka Ďurčeková

    OdpovědětVymazat
  9. Sleduji jako El (GFC)
    fb like splněn :)
    výhra vypadá zajímavě a musí to nádherně vonět! :))

    OdpovědětVymazat
  10. sleduji přes GFC
    na fb od likováno
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Sleduji GFC a fb splněno
    Teeeda tuhle kosmetiku jsem měla ve svém heldáčku tak dva roky zpět a pak jsem na ní úplně zapomněla:/ Chtěla jsem ji vyzkoušet...no tak se třeba zadaří:)
    jana.wertheimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. sleduji přes GFC
    i přes fb
    katerina.z.1998@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Sledujem GFC aj FCB. :)
    lolekbolekm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. sledujem na facebooku aj cez gfc
    ludtka002@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  15. sleduji pres gfc
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. upřímně tuhle kosmetiku študuju nyní a vůbec jsem ji doposud neznala :))

    OdpovědětVymazat
  17. Sleduji přes gfc: Nechvatalova9
    Nechvatalova9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Je to pro mně novinky, ještě jsem o tom neslyšela :)
    misulka160@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. GFC a FB: Alexandra Fekete
    falexa.alex@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. gfc-jananulka.9@gmail.com
    fb-Jana Svobodová

    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. gfc-Zdenka Bušová
    fb- Zdenča Buška Bušová
    zdenulik84@azet.sk
    stavím sa že ten krém krásne vonia :* :)

    OdpovědětVymazat
  22. Sleduji :)
    a i na facebooku

    zuzik1310@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. minarikovaromana@gmail.com
    GFC: romana

    o nich som ešte nepočula, neviem ako je to možné :D

    OdpovědětVymazat
  24. tak ten bych potřebovala! poslední dobou mám ruce strašně vysušené a nic mi nepomáhá:)

    OdpovědětVymazat
  25. gfc: ilonkastrejcova

    ilonkastrejcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Sledujem tvoj blog ako Nikola K♥
    A tiež aj na Facebooku ta sledujem :)
    E-mail: Nika244@atlas.sk

    OdpovědětVymazat
  27. Sleduji přes tento účet a like jsem taky dala pod tímto jménem :)

    OdpovědětVymazat
  28. Jeee na me suché ručky by se hodilo.. Petra.P99@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. GFC: LusiLue
    FB: Lucie Black
    Lusy.Lue@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Sleduji jako Aria.
    Na Fb jsem like dala.:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥