úterý 5. listopadu 2013

Saloos Aroma roll on - Divoká růže

Znáte to, když se navoníte a za půl druhé minuty už necítíte, nic co by vám připomínalo tu fajn vůni, které jste si před chvílí na sebe nastříkali minimálně půl tuny?
Kdo by to neznal. Ale všichni už ví, že to je jen díky tomu, že si na vůní nos po pár minutách zvykne, a přestane ji vnímat. Je fakt, že z některých silných vůní nás začne leda tak bolet hlava, a nos to většinou chytře rozpozná a zablokuje tyto senzory. Díky nose!

Teď už ale záleží jen na kvalitě parfému/toaletní vody, jak dlouho z nás jde doopravdy cítit. Stává se mi, že mi někdo řekne večer(!!!), že hezky voním, a to se voním většinou jednou denně - ráno, protože jsem lenivá nosit s sebou flakonky s voňavkama.
Jak jste se mohli dočíst dříve -  i moje osobní Beyoncé tuto vůni miluje :-)

A teď už k tématu. Aroma roll-on vlastním v provedení Divoká růže. Na obalu píšou, že je to smyslná vůně - a nepletou se. Roll-on voní po opravdových růžích, kterýma byl obrostlý zámek šípkové Růženky, v době její hibernace. Když tu vůni cítím, připadám si hned malinko více jako ženská, která by měla být obklopována kytkami (a která žena by nechtěla, že jo?).

Velkou výhodou pro mě je balení, které je maličké, a krásně se vleze i do psaníčka na ples. Taky se mi zdá, že vůbec neubývá, i když ho používám téměř denně, protože skoro každé ráno nestíhám, a stává se mi pravidlem, že na parfém zapomínám, tak se ve vlaku přetřu tímto olejovým zázrakem. Nedělá žádné skrvny na oblečení, i přes to, že to je spíše takový velice aromatický olej. Roll-ony některým lidem připadají krajně nehygienické, ale já nejsem ten typ. A navíc, pokud si máznete tuhle růžičkovou vůni na zápěstí nebo na krk, tak na sebe kulička nemá ani kde nalepit špínu (pokud se teda občas myjete ☺)

Zkoušeli jste tyto roll-ony? Či snad máte raději tuhé parfémy nebo jste zarytí odpůrci všeho alternativního, a radši si koupíte flakónkový (to je ale zkomolenina) parfém?

11 komentářů:

  1. To jsem vůbec neznala! A přitom si na růžích ujíždím. Mám parfém Stella McCartney (to je taky čirá růže), růžový krém od Lavery a objednané růžové tělové mléko, šplíchám se růžovou vodou... Tohle děsně potřebuju!

    OdpovědětVymazat
  2. Mám tenhle Roll on ve verzi Relax a je to prostě bájo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím souhlasit, i když zrovna vůni Relax od Saloosu vůůůbec neznám :)

      Vymazat
  3. Vůně růží mi moc nevoní, ale roll-on bych určitě vyzkoušela! :) u tebe najdu vždycky něco co pak potřebuju skoro životně nutně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že nenechám tvou peněženku klidnou (jelikož ty tu mou taky!) :-D

      Vymazat
    2. Aspoň něco mě na tom utrácení může těšit... a to, že jsi na tom podobně :-D

      Vymazat
  4. Wow, tak to si musím koupit. Sice ne tuhle vůni (růže moc nemusím), ale jak znám Saloos tak mají na výběr plno krásně voňavých variant :3 Divím se, že o roll-onu se dozvídám až teď

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají pěknou škálu vůní, každý si určitě vybere :-)

      Vymazat
  5. Já mám tento roll on antistres a je taky moc fajn. :-) Budu muset vyzkoušet i tenhle růžičkovej, vypadá moc pěkně. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. já říkala mamce že je to na tělo, a ona že ne :D dneska jí to vytmavím jak se vrátí z práce :D
    pokud si budu nějaký objednávat tak antistresový, bohužel budu muset počkat, ptž včera jsem si od saloosu objednala sprcháč a balzám na rty...

    http://oprirodnikosmetice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥