pondělí 18. listopadu 2013

Ryor - regenerační krém na ruce

Anebo ho představím jinak: Krém na ruce za pár kaček, co nechá na rukou pár srač*k. Dobrá to nebylo moc hezké představení. On totiž vlastně stojí fakt za prd. Pardon, dala jsem za něj celých 56 Kč, v domnění, že mi poslouží skvěle. Přece jenom je to krém s rozmarýnovou silicí a grepovým extraktem, komu by se to nelíbilo.

[Zdroj]
Nevím proč jsem vždycky měla pocit, že Ryor je přírodní kosmetika. Jaký to byl omyl. Sice krém neobsahuje tunu parabenů, které zde byly nahrazeny jinými přírodnějšími konzervanty, ale silikony obsahuje. Fakt super. 

To co dali výrobci na obal, jako výhody mi mělo být varováním:
obsahuje rozmarýnvou silici a grepový extrakt - OK, proti tomu nic nemám
- nezanechává mastný film - OK, taky pravda, nezanechává totiž vůbec nic - a to už nemyslím v dobrém
- aplikace několikrát denně - No tak to je pravda, ale co je několikrát? No prostě furt!

Takže se moc nepředvedli. A navíc ty silikony. To mě teda fakt namíchlo. V práci se tímhle krémem můžu mazat prakticky pořád, opravdu nezanechává stopy ani na rukou, ani na papíře ani nikde. Jako kdybych se ani snad nenamazala. Vzhledem k tomu, že to byl můj první výrobek od Ryoru, s touhle zkušeností si troufám říct, že i poslední. Možná jsem fakt vybíravá. Možná když uvidím 10 kladných recenzí na nějaký jejich výrobek odolám. A možná taky ne.

Hodnocení: 1/10 - Aby se neřeklo, netestují na zvířatech, a má v sobě tu silici, že jo.

Máte zkušenosti s Ryorem? Jak to vidíte Vy? Zkoušeli jste tenhle krém?

5 komentářů:

  1. Tyjo, tak to bych od Ryoru nečekala :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem to nečekala, a teď se bojím něco dalšího zkusit.

      Vymazat
  2. Na prvý pohľad vyzerá skvele, no keď som si to prečítala... To som si fakt nemyslela. :/ Keby som ho videla, určite si ho kúpim. A tak ti ďakujem že si ma na to upozornila. :)

    OdpovědětVymazat
  3. No... Tak nic, no. :) Škoda, po krému se rozhlédnu tedy raději jinde. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, jo, zrovna nedávno jsem se snažila vykoumat přesné INCI přípravků Rior, ale nějak se s tím nechlubí - což samozřejmě něco znamená. Taky jsem měla původně pocit, že to je pěkná česká přírodní kosmetika - ale už si to dávno nemyslím.
    Já se na blogu trochu o složení kosmetiky zabývám - takže, kdyby někoho zajímalo pár rozborů, které určitě otevřou oči, zde jsou odkazy:
    http://nevsednidny.blogspot.cz/2015/03/na-co-si-dat-pozor-v-kosmetice-iii-jak.html
    http://nevsednidny.blogspot.cz/2015/02/na-co-si-dat-pozor-v-kosmetice-ii.html
    http://nevsednidny.blogspot.cz/2015/02/na-co-si-dat-pozor-v-kosmetice-velmi.html

    Petra

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥