sobota 30. listopadu 2013

Primavera - Něco na pleť plnou pupínků

Značka Primavery má své kořeny v německu, a orientuje se na přírodní kosmetiku. Mám ráda značky, které nejsou tak známé - alespoň v blogosvětě, kde kralují úplně jiné značky.

Já jsem si vybrala pro svou smíšenou pleť tuhle sadu s olejem z Hroznových semínek., jelikož by na ni měla být nejlepší. Sada obsahuje: Čistící gel, toner, fluid, a jako bonus sprchový gel.

Sada je přišla v super praktickém pouzdru v barvách Primavery, takže v zelené. A jak to dopadlo s výrobky?

Čistící gel - V pohodě odstranil z obličeje zbytkový make-up, a pleť po něm nebyla nijak extra vysušená, což je vítané, jelikož mastná a pleť se sklony k zanícenosti by se neměla vysušovat, tak jako to dělá 50% obyvatelstva (čímž provokují pleť k další výrobě tuku). Pěnivost nebyla moc velká, což je super, aspoň vím, že neobsahuje spoustu pěnidel. Spokojenost.




Toner - Byl třešničkou na dortu, protože pěkně stáhnul póry, a zjemnil obličej.Vůně jako u všech výrobků - jemná citrusová, nevtíravá. 

Fluid - Nikdy jsem žádný fluid nezkoušela, takže to pro mě byla novinka, a byla jsem zvědavá, co že to se mnou udělá. Fluid voní podobně jako všechny ostatní výrobky. Když jsem pleť vyčistila gelem, napatlala si na sebe toner, tak jsem na sebe mrskla fluid. Na peťi byl příjemný - ani ne moc mastný, ani moc suchý. Vpil se do pokožky téměr v minutě a nenechal mi na xichtu žádnou nepříjemnou masku. Jako ranní krém je super, pokud nejsou zrovna mrazy, ideální na léto, kdy si toho na pleť nechceme dávat zbytečně hodně.Zaujala mě jeho aplikace pod make-up, jelikož krém pod make-up nedám, jinak bych se leskla jako prasátko, a bez krému mám strach o vysušení. Líbí se mi jeho řidší konzistence, a dokonalé vsakování během pár minut.

Sprchový gel - vůně sprchového gelu byla perfektní pro rána, kdy jsem nebyla schopná otevřít oči. Sprcha s citróny mě nakopla do nového dne. Malinké balení zbožňuju, a na služebce mě tahle ranní sprcha postaví do pozoru po noci, která byla dlouhá. Osvěžující citrónová vůně není taková ta záchodová, kterou nesnáším:-) 

Celkové dojmy?
S touto sadou jsem spokojená. Překvapení se konalo, když jsem si rozryla celý obličej (já vím že se to nemá, ale nedokážu se ovládat),a počítala jsem, že ráno se budu podobat shnilé jahodě. Pro jistotu jsem použila všechny výrobky z této cestovní sady (krom sprcháče samozřejmě), a kupodivu jsem ráno po včerejším řádění neměla ani stopu. Paráda, můžu rýpat dál! Z téhle sady mě nejvíce zaujal fluid, ke kterému bych se ráda vrátila, a to především díky tomu, že je ideální pod make-up.


Máte rádi výrobky od Primavery? Zaujalo Vás něco z toho testovacího setu?


11 komentářů:

  1. Ono je asi i tak lepší moc nerýpat... ;) Ale sada vypadá dobře, je hezké, že funguje, jak má. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, ale když já si občas nemůžu pomoct :-D To je můj největší každodenní boj :)

      Vymazat
  2. k mému článku: certifikáty nejsou podmínkou, taky říkám, že je důležité se koukat na složení a taky jsem to udělala :) a jsem ráda,, ptž se člověk na dnešní "přírodní napsáno na obalu" nemůže spolehnout a nejvíc mě rozesmálo když jsem se šla podívat na eshop ryor a tam na mě vykouklo "česká bylinná přírodní kosmetika"
    :D

    OdpovědětVymazat
  3. já se taky někdy nedokážu ovládnout a rýpu a rýpu a pak je mi do breku :D tohle mě hodně zaujalo, můžu se zeptat, odkud jsi objednávala?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, když ono to tak láká (i když nechápu co se nám na tom tak líbí, vždyť je to vlastně dost nechutné!) http://www.greenwave.cz/

      Vymazat
  4. S TÍM RYOREM JE MI TO LÍTO, NAŠTVE TO, jak já říkám natřeno na zeleno, dají tam na obal tisíc kytiček aby to vypadalo "bio" myslím, že o ryoru bych se v příští článku taky mohla zmínit, jako dnes s taranim

    OdpovědětVymazat
  5. Primavera není vůbec špatná, sadu bych určitě také vyzkoušela, jen ten fluid by na mě byl asi málo.

    OdpovědětVymazat
  6. Na podobnou sadu jen pro jiný typ pleti jsem se dívala a láká mě. Hrozně ráda bych tuto značku prozkoumala, už jen kvůli těm obalům, které se mi strašně moc líbí. =D S nípáním pupínků to mám stejné.

    OdpovědětVymazat
  7. vypadá to dobře a asi jsou na to dobré recenze :)

    OdpovědětVymazat
  8. Hmmm, to by se mi hodilo.... Díky za tip :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Hihi, tomu rýpání si do pupínků taky nemůžu pomoct :D Značka vypadá skvěle a taky mám moc ráda ty méně známé, často moc příjemně překvapí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥