čtvrtek 7. listopadu 2013

October Blobox

Ahoj! Tak se Vám hlásím s dalším postem, a dnes to bude o Bloboxu, který už určitě každý zná. Takže ho ani nebudu představovat, a pokud ho někdo nezná, v menu je na něj odkaz :)

I přes to, že jsme ze začátku měli s Adélkou problémy, protože pošťáci nedělali to co měli, nakonec balíček došel, a já jsem z něj nadšená! Čekání se vyplatilo, a vy se můžete mrknout, co jsem dostala.

Tak tady to máme! A co že mi to přišlo? Samozřejmostí se u těchto balíčku staly osobní dopisy. Dopis od Adélky byl milý, a zahřál mě.♥

Jako první mě na balíčku zaujala Pashmina, ve fialovém/levandulovém odstínu. Šátky, šály, pashmíny a všechny tyhle podobné věci miluju, protože dokáží krásně oživit outfit. 

Hned po otevření balíčku jsem začala očichávat všechny možné věci, které zde byly. Protože, ta vůně co se z balíčku linula byla skvělá. Takže jsem oňufala Lak na nehty od Rimmelu v sexy červené barvě. Ne, ten to nevoněl, ale už jej poctivě nosím na nehtech, a vypadá fakt báječně!

Jako další jsem si přichula k balíčku bonbónů Nimm2. Ne, ani ty to nebyly - každopádně po bonbónech se téměř okamžitě zaprášilo - asi mám doma nějaké skřítky, kteří mi je snědli! 

Už teda zbávalo zjistit, jestli to je čaj, nebo žlutý Lushí sáček. Samozřejmě, že jsem nejdříve vyzkoušela čaj, a rovnou si jej uvařila, abych oddálila to těšení na Lushí překvápko. Čaj s příchutí Manga a Kokosu nemá chybu, a mám pocit, že se u mě taky dlouho neohřeje (hlavně, že se o něj ohřeju já, ne?).

A tramtadadáá jako překvapení večera na mě ze žlutého voňavého sáčku, který provoněl celou místnost, ušmudlaný uhlík! Dívejte na ty jeho očka, jak smutně kouká! Ten se na mě vyloženě těšil, vůbec se mu nelíbila ta šílená cesta s pošťákama, a těšil se na mě, až si se mnou dá vanu. Já ho nechám ještě chvíli čekat, a pak vám dám vědět, jak se mu/mi líbila
Celkové dojmy z Bloboxu jsou zase více než pozitivní, a určitě se do něj přihlásím znovu. Jestli chcete vidět, co dostala Adélka ode mě, mrkněte SEM. Adélce takto děkuji za výměnu, která se mi moc líbila♥!

Zkoušeli jste se někdy zapojit do projektu Blobox? Nebo radši krabičky krásy? Jak se Vám líbí balíček, co jsem dostala? 



5 komentářů:

  1. Pashmina a ušmudlík jsou senzační, ty bomby do vany mě celkem lákají... ale hlavně přemýšlím, že bych si i nějakou vyrobila doma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak až nějakou vyrobíš, tak dej vědět! Miluju DYI!

      Vymazat
  2. Panebože, co je to za roztomilost, ťuťuťu! :D

    OdpovědětVymazat
  3. šmudlík je boží :) já jsem se zatím BloBoxu neúčastnila, ale možná příští várku zkusím, je to zajímavá věc

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥