neděle 3. listopadu 2013

Nobilis Tilia - Koupelový olej Příliv Energie

Podzim je pro každého z nás obdobím, které přináší spoustu změn. Denní čas se zkracuje, oproti létu je tu méně sluníčka a to způsobuje deprese a chmury. I když mám podzim ráda, vždy se najde něco, díky čemu dostanu splín, a mám chuť zůstat zavrtaná doma v pelechu.
Mám ale tajné triky, jak se těchto špatných nálad zbavit. A dneska se o to s Vámi podělím, abych nebyla jediná vysmátá osoba :-)
I když je letošní podzim teplý a slunečný, chmury přicházejí jako by se nechumelilo, a já je s úsměvem na tváří posílám pryč. U mě neuspějí. Co mě zaručeně dostane do nálady po těžkém dni v práci, kde šéfové viditelně taky nejsou ve své kůži, a dávají nám to sežrat? Naliju si dvě decky, zapálím svíčky po celém bytě, a napustím vanu. 
Vytáhnu oblíbený časák nebo knížku, a do téměř horké vody přidám koupelový olej od Nobilis Tilia. Okamžitě se koupelnou rozloží vůně, která moje nervy dá do pucu.

Vybrala jsem si vůni příliv energie, protože se mi pro podzim zdá příhodná. Rázem se po celé koupelně rozlehne vůně skořice a bylinek. Po takto strávené koupeni mám chuť se ještě do něčeho pustit, a ne jen lehnout do postele a spát. Skořicová vůně ve mě probouzí Vánoce, a tak se na ně díky koupeli můžu více těšit.
Po koupeli se pokožka těší pružnosti, a je díky oleji vyživená. Dokonce ani není třeba se mazat tělovým mlékem. Je možné, že za to může sojový olej, který je hned na prvním místě ve složení. Takže hurá, olej je opravdu olej! (Po článcích, které kolují internetem, že si někdo koupil olej, a nakonec zjistil, že to olej vůbec není to je dost dobrá zpráva!)
Olej obsahuje směs éterických olejů, které vám dodají sílu a chuť se jít po práci/škole ještě bavit - já mám občas taky nutkání jít do posilovny, ale pak mi přijde líto té koupele, když bych se znovu zasmradila :)
Hodnocení: 10/10
Vidíte to hodnocení? To je asi jedno z nejvyšších, které jsem sem dala, a to proto, že splňuje všechno, co si od koupelového oleje představuji: Vůně, vyživená pokožka, zážitek pro smysly, a na dlouho provoněná koupelna.
Olej jde zakoupit na eshopu Nobilis Tilia.

Máte zkušenosti s nějakými super nebo naopak fujtajbl oleji? Měli jste už nějaký od Nobilis Tilia?

4 komentáře:

  1. To vypadá báječně! Já jsem Nobilisem nepolíbená, ale chtěla bych to změnit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to změň, tenhle olej zrovna stojí za to :-)

      Vymazat
  2. Aww, vypadá super a hlavně ta vůně skořice - na tu teď nedám dopustit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, čím více je zima, tím více skořici miluju!

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥