sobota 9. listopadu 2013

Nivea - Lip Butter Caramel Cream

Ano, tohle máslíčko na rty už samozřejmě prošlo celým blogosvětem, ale já jsem se dostala k sesmolení pár řádků až teďkom. No, lepší než nikdy. Máslo jsem dostala od Pítrix, které tímto moc děkuji, a tímto Ti slibuji, že do Vánoc pro Tebe ukuchtím konopku!

Tenhle Lip Butter se Nivei povedl. Nebo Labellu? Dočetla jsem se, že Labello a Nivea spojili, takže udělali jednu věc pod dvěmi značkami. Asi nějaký nový trik na to, jak zapůsobit na trh. Pokud vím, tak v ČR se dá koupit Nivea a to na pár eshopech (které přišly na díru na trhu), a začali to pravděpodobně tahat ze zahraničí. Labello jsem u nás nikde neviděla, a v kamenných obchodech tohle nikde neseženete (a pokud ano, tak dejte vědět kde!).

Karamelky! Krovky! Ano, přesně jako krovky, které nám vozila babička, když se vydala na velký výlet do Polska, tak hezky máslo voní. Pokud někdo znáte balzámky na rty od Lushe, které jsou prodávány v roztomilých plechovkách, nečekejte strukturu Lush balzámků (jsou tvrdé, a uvolňují se až po zahřátí - aspoň ty, se kterými mám zkušenosti já), tohle máslo má strukturu margarínu, a lehce se prstem nanáší na rty. Máslo si většinou mažu na noc, protože je docela dost výživné - a myslím, že se mi bude hodit taky teď na zimu, kdy bude mrznout až praštět, a tohle máslo by mělo zabránit praskání rtů od mrazu (tvrdit to nemůžu, ale věřím mu).


Ještě jednou se vrátím k Lushím balzámkům, protože jestli čekáte, že tohle bude máslo jako takové, tak se na to rovnou vykašlete, a kupte si pixli bambuckého másla. Tohle máslo je uzpůsobeno tak, aby bylo user-friendly a tak to není čisté hrudkovaté máslo. Bambucké máslo zde najdete až na čtvrtém místě. Což není zas tak hrozné (ale úplně nejlepší to taky není).

Takže jak si u mě máslo vede? Jako noční balzám na rty je perfektní, a uvidíme, jak se předvede v mrazech. Všeho všudy jsem s máslem spokojená, a klidně bych do něj šla znovu (což pochybuju, že se kdy stane, mám pocit, že je nekonečné :-) ). A hlavně, ta vůně je prostě parádní!
Hodnocení: 8/10

Znáte tohle másílko? Máte jej nebo po něm tajně toužíte?

7 komentářů:

  1. Ráda bych vyzkoušela a dala bych si krovky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem tohle ještě neotevřela, teď používám malinové a nemůžu se ho nabažit, je to jedna z nejkrásnějších vůní, co jsem kdy měla. a krásně hydratuje! škoda, že u nás nebudou běžně k dostání :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je určitě škoda, myslím, že by mělo úspěch.

      Vymazat
  3. Znám, mám, ale nadšená z něj nejsem :)

    OdpovědětVymazat
  4. Klárko, jsem moc ráda, že jsi s balzámkem více spokojená něž nespokojená, poslala jsem ti ho, abych si přečetla recenzi a tady je, juchůůů Děkuji :)))) Já mám s vůní Vanilla a Macadamia (z Rakouska a tam jsem ho koupila jako Labello :)), ze začátku mi nádherně voněl, ale přesně jak píšeš, je nekonečný, takže poslední dobou mi ta vůně leze trošku na nervy :-D Moc se omlouvám, že nepíšu :(( ale už se mi párkrát stalo, že jsem celý týden neotevřela notebook, ale pokusím se to co nejdříve napravit :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥