úterý 26. listopadu 2013

Lush - Helping Hands

A zase krém na ruce. Mohlo by se zdát, že jsem na ně tak trochu zatížená. No možná trochu jsem. A nebo ne, nejsem. Jen bez krémů na ruce nemůžu žít. Dobře tak jsem trochu zatížená na krémy na ruce. I pokud jdu na hory, nesu si v kapse vzorečkové balení nějakého krému na ruce. Ano, až tak daleko jsem zašla. A nestydím se za to, i když bych klidně mohla.



Tak to bychom měli. Je to můj první krém na ruce od Lushe. Při návštěvě obchůdku jsem si ho nechala navzorečkovat, a pustila se do celého balení.První, co mě teda dost překvapilo, byla vůně. Když jsem v krámku dostala vzoreček, myslela jsem si, že jsem asi dostala nějakou horší starší verzi, která je trochu zasmrádla. Mezitím už bylo na cestě z UK plné balení.

Nejsem si jistá, jestli to byl dobrý tah. Kupovat něco na slepo. I když u Lushích výrobků to tak prakticky dělám od začátku, a většinou to bylo v pohodě. Tohle se ovšem muselo prolomit, že jo. Ten smrádek, který jsem cítila ze vzorečku byl bohužel i v plném balení. Krém by měl mít v sobě mandličky, kakaové máslo, a heřmánek. A taky má v sobě levanduli - což by mohlo být super, kdyby tahle levandule nebyla zkvašená! Takhle nějak tenhle krém voní - smrdí. Po zkvašené levanduli. Takže jeden z prvních produktů od Lushe, který mi nevoní. A to je co říct. No co už, tak mi jednou nebudou vonět ruce.

A jak je krém účinný? Na obalu je samozřejmě hláška, která o tom vypovídá. A cream that quickly sinks in. For hands that spend too much time in sinks. A nebo to není pravda? Ale jo, nejsou tak daleko od pravdy. Krém se docela dobře vstřebává. Jak všichni dobře víme, krémy se vstřebávají díky alkoholu. V drogérkových krémech je můžeme najít na pozici 1-4, tady je na pozici někde uprostřed, až za bambuckým máslem a mandlovým olejem. Takže se nevstřebává až tak rychle. Ale ruce hezky zvláční na docela dlouhou dobu. Nemusím se s ním mazat tak často, a většinou mi pocit vyživených rukou vydrží do prvního mytí rukou - což je úspěch. 
Klávesnici mám sice v práci trošku zmaštěnou, ale není to nic fatálního. Krom toho, že mi krém vůbec, ale vůbec nevoní jsem s ním spokojená. 
Hodnocení:6/10


Znáte Helping Hands od Lushe? Nebo nějaký jiný krém na ruce od Lushe, který by stál za zmínku?

5 komentářů:

  1. No vidíš a já to netušila, že je to díky alkoholu :). Inspirovala jsi mě k tomu, že se víc začnu zabývat složením, tj. co je uvedeno na 1. místě, toho je tam nejvíc atd. Doufám, že to chápu správně :). Jinak taky nemám ráda, když krém voní prošle..taky se mi to párkrát stalo a hlavně u dražších věcí. Když ono je to těžký. Pokud se nepletu, tak krémy nemaj datum spotřeby, ale vždycky jen např. 15 měs. od otevření..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, pochopila jsi to správně :) Je to stejné jako u jídla (dle nějakých norem). Já se toho docela držím. Nevím, jak to je s trvanlivostí u ostatních výrobků, ale u Lushe jsou data spotřeby psané na obalu vždycky, a tento krém mi trošku čpí i když je OK.

      Vymazat
  2. taky bez krému na ruce (vlastně celé tělo hlavně nohy) nemůžu být, mám extra suchou pokožku a potřebuje hydrataci, lush chci vyzkoušet už dlouho, díky za tip :)

    http://oprirodnikosmetice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš za co, já bych taky bez mazadel nepřežila a umřela jako vysušená hrozinka :)

      Vymazat
  3. Od Lushe bych si v budoucnu chtěla pořídit nějaké mýdlo, scrub na obličej a pleťovou masku. Je to možná divné, ale zatím jsem od této značky nic nezkusila..

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥