čtvrtek 21. listopadu 2013

Kivvi - Sprchový gel s pomerančem a vanilkou

Značka Kivvi mě hrozně zaujala. Nevím, jestli to je díky netuctovému vzhledu, nápadům nebo díky svému původu. Značka má své mateřské zázemí v Lotyšsku. A tahle země je pro mě taky lákadlem. Severská příroda je podle mě jedna z nejkrásnějších, ne-li nejkrásnější a hned k tomu jako bonus moře. Ani se nedivím, že tam dostali takový super nápad pro značku Kivvi, bydlet tam já, určitě taky vymyslím něco světoborného!


Pro mě, jako maniaka na přírodní kosmetiku je tohle super objev. Přípravky od Kivvi neobsahují chemické vyplňováky, netestují na chlupáčcích a krásně voní. A jsou Vegan. Co víc si přát? Teď už jen mít mega napráskanou peněženku a pustit se do nákupů.


Testovala jsem sprchový gel s vůní pomeranče a vanilky důkladně. A dlouho. No prostě do poslední kapky. A jak se ukázalo, sprchový gel jen parádní. Vůně je výrazná tak akorát a jde hlavně cítit pomeranč. Lehký nasládlý tón vanilky celek jen dokresluje. 



Co mě zaujalo, byla konzistence gelu nebo spíše jeho barva. Není to čirá tekutina, jak jsme u sprcháčů zvyklí, ale krémová konzistence hustá tak akorát. Jde poznat, že v gelu je spousta olejů včetně oleje ze semínek kiwi, plus avokoádový a olivový olej. Když se mrknete na složení, olejů je tam mnohem více.


Složení: Aqua (Water), Cocamidepropyl betaine, Decyl glycoside, Glycerin, Vitis vinifera (Grape) seed oil, Xanthan Gum, Olea europaea (Olive) oil*, Ricinus communis (Castor) oil*, Aroma*/**, Acidum citricum, Caprilic/capric triglycerides, D-panthenol, Persea gratissima (Avocado) oil*, Prunus armeniaca (Cherry) kernel oil*, Actinidia chinensis (Kiwi) seed oil*, Stellaria media extract (Chickweed) extract*, Matricaria recutita (Chamomilla) flower extract*, Rosa Damascena (Damask rose) rose extract*, Betula alba (Birch) extract*, Calendula officinalis (Calendula) extract*, Pyrus malus (Apple) extract*, Angelica archangelica (Angelica) extract*, Hypericum perforatum (St.John`s wort) extract*, Panax quinquefolium (Ginseng) root extract*, Dehydroacetic acid, Benzyl alcohol, Rosmarinus officinalis (Rosemary) extract*, Salvia officinalis (Sage) extract*, Viola tricolor (Pansy) extract*, Vaccinium corymbosum (Blueberry) extract*, Ribes nigrum (Blackcurrant) extract*


Se sprchovým gelem jsem byla spokojená. Vydržel mi dlouhou dobu - nevím čím to je, ale když si koupím obyčejný sprcháč v drogérce (Alverde, Alterra), mám je za 3 týdny pryč. Když si koupím dražší gel, vydrží mi snad věky. Asi podvědomě šetřím :-D. Pokožka byla hydratovaná tak akorát - nemůžeme tady ale mluvit o hydrataci, kterou zažíváme po sprše s olejem, to je jasňačka. 

Hodnocení: 8/10

Do svého pomyslného wishlistu si připisuji tělovou marmeládu, protože to je zase něco extra, a ten obal od marmelády je prostě k sežrání - ideální na skladování serepetiček, které se mi doma hromadí.



Znáte Kivvi a jejich marmelády? Nebo něco jiného z jejich sortimentu?




6 komentářů:

  1. Vypadá zajímavě tento mazlík. Jen teda co jsem se dívala na ty ceny, tak ty už nejsou tak příznivé. Nevím proč, ale moc se mi líbí obal tohoto sprcháče. Mít víc peněz, tak bych tuto značku určitě prozkoumala, tak snad časem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se ten obal taky strašně líbí :)

      Vymazat
  2. Od Kivvi jsem ještě nic neměla, ale chtěla bych nějakou jejich lahůdku zkusit, značka jako taková je mi moc sympatická :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba marmeládu, že? Ta vypadá skvěle i k snědku :)

      Vymazat
  3. O jejich marmeládě už jsem někde četla a taky se mi moc líbí jejich vzhled lahviček :P Měla bych od nich taky něco zkusit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Táto značka ma veľmi láka, najviac tie ich telové marmeládky. Tento rok si musím určite aspoň jednu kúpiť!
    Presne jak píšeš, kvalitné gely vydržia dlhšie aj preto, že ich nie je treba tak veľa. Vidím to aj na prírodných pleťových krémoch alebo na olejoch, ktorých stačí kvapka. Ale trošku pravdy je aj na tom, že podvedome šetrím, aby sa mi ten ktorý poklad neminul tak rýchlo:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥