pátek 22. listopadu 2013

Auroville - Bylinný šampón

Znáte ten pocit, když jdete ke kadeřníkovi/ci (já si oblíbila poslední dobou chlapa), a když od něj vyjdete, máte pocit, že máte hlavu o přinejmenším dvě kila lehčí? Jo, to je přesně ten pocit, když se vaše nadýchaná kštice vznáší ve větru.
Když jsem tenhle šampón vyzkoušela poprvé, už jsem měla své lokny zkrácené asi o 25 cm. Takže jsem vážně měla hlavu lehčí. Ale postupem času jsem zjistila, že asi i díky tomuto šampónu mám vlasy pořád lehčí, po každém umytí. A mě zaujalo nejvíce - to že z něj cítím typickou vůni šampónu z kadeřnictví. A to i přes to, že tenhle prcek neobsahuje sulfáty, a chemikálie. A samozřejmě není testovaný na zvířátkách.

Moje pocity jsou z tohoto šampónu vesměs kladné. Pění tak akorát, voní přirozeně, a vlasy v pohodě rozčešu i bez kondicionéru (ale určitě to bude i tím, že už si nemusím klást tak velké nároky, a vlasy rozčešu téměř vždycky). 

Ale trochu se mi zdá, že se mi po něm vlasy tolik neleknou jako dříve - nevím čím to je, ale jsou takové "rozlítané", a to i když použiju svůj oblíbený kondicionér, se kterým se mi to nikdy předtím nestávalo. Za to mu ubírám pár bodů. I tak si mě ale získal svou vůní. 

Šampón je průhledný, to se mi líbí, je zbytečné přidávat do něčeho takového barviva, že jo. Ale spousta výrobců tohle ještě nepochopila.
Hodnocení:6/10

Znáte tenhle nebo jiný šampón značky Auroville? Jste s ním spokojené? 

3 komentáře:

  1. ešte či ten šampón nájdem aj na slovensku. :/

    Live my life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přes eshop http://www.auroville.cz/ se dá zboží objednat určitě i na slovensko :)

      Vymazat
  2. Ano jde obědnávat na Slovensku www.auroville.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥