středa 9. října 2013

Liebster blog award - Všechno, co jsem na sebe ještě nestihla prásknout

Moc mě potěšily nominace od Lišky a Adélky. O tom se mi ani ve snu nesnilo, že mě někdo nominuje. Taková pocta! Lištičko, Adélko, moc děkuji!
Pravidla:

1. Řekněte o sobě 10 věcí.
2. Odpovězte na 10 otázek blogerky, která vás nominovala.
3. Vymyslete 10 otázek pro ty, které budete nominovat.
4. Nominujte 5 blogerů, kteří mají méně než 200 čtenářů.
5. Informujte blogery o tom, že jste je nominovaly.

Deset věcí o mé osobě?
1. Jsem závislačka. Nevydržím den bez kávy (nebo zeleného čaje). A jsem na tom špatně, když nemám čokoládu.
2. Neudržím v ruce korunu. A je to jedno to to je, buď kosmetika, jídlo nebo oblečení. Prostě ráda nakupuji, a ráda se zahrnuji hezkými věcmi. Ano, jsem shopaholic! 
3. Mám ráda koně. A potkany. A psy. A jeleny. A vůbec všechny zvířata!
4.Pravá od mattela. Mám ráda přirozenost a jsem proti všemu co je umělé a nepřirozené - nehty, řasy, vlasy, prsa. Možná, že časem přijdou na něco umělého, co si mě získá - zatím však odolávám.
5.Jsem ethno maniak. Strašně se mi líbí všechny možné ethno blbůstky jako dřevěné naušnice, oblečení a vůbec celkově tento styl. Ale snažím se ho kombinovat s lehce moderním stylem. 
[zdroj]

6.Jsem divný ajťák. A baví mě to!
7.Co mi dáte do ruky, to je navždy ztraceno. Jsem nešika, všechno mi z rukou padá a kávu rozlévám minimálně (!!!) 1x týdně, nejlépe do klínu kolegy, mamky, kamarádů.
8.Nejsem fotogenická. Ale vůbec. A vím po kom to mám!
9.Ráda zpívám. Zpívám špatně, ale ráda. Proto jsem ráda sama doma.
10.Moje zlozvyky mě rozčilují. A nejsem schopna se jich zbavit - východisko? Směle pokračuji dál.


Otázky od Lišky:

1. Jaká je barva Tvých vlasů? Jakou mají délku a strukturu (rovné, vlnité, ...)?
Barva mých vlasů je prosím zrzavá. Všichni se mě ptají, jestli jsem zrzavá přirozeně, nebo jestli se barví. Obě odpovědi jsou správné. Jsem zrz od přírody, ale v zimních měsících mi moje zrz nepřirozeně tmavla, a proto jsem se rozhodla svoji přirozenou barvu podpořit heněním. Struktura je vlnitá, a někdy mě pěkně vytáčí - chtěla bych buď kudrnaté nebo rovné.

2. Jakou vlasovou kosmetiku momentálně používáš?
Momentálně používám Lush-Curly Wurly a Retread

3. Jmenuj nejlevnější a nejdražší kosmetický výrobek, který máš právě doma.
Nejlevnější - Essence Korektor , Nejdražší - Asi něco od Lushe, myslím že Ginger Lotion. Jinak si nic nevybavuji.

4. Jaký je Tvůj nejoblíbenější kamenný obchod s kosmetikou a jaký internetový?
Kamenný obchod mám ráda jak jinak než Lush, moc hezky to tam voní, a nejsem tam denně. kdybych mohla, tak samozřejmě jsem. A internetový? Asi Karel Hadek.

5. Který kosmetický výrobek by Ti zrovna teď udělal největší radost?
Teď by mi udělal radost parfém. Jelikož mi došel, a mám zálusk na Benefití parfém.
[zdroj]


6. Která blogerka (blog) je Tvá nejoblíbenější?
To těžko říct, mám jich oblíbených více, na tohle fakt nedokážu odpovědět.

7. Jakou barvu laku máš na nehtech? Jaká je Tvá nej?
Zrovna teď Nuda - protože nejde poznat, že se někde ždibínek odloupne. A nejoblíbenější je pískový lak od GS v odstínu Coral Intense.

8. Kdybys mi měla doporučit jen jednu kosmetickou vychytávku, jaká by to byla?
Asi moji konopnou domácí mast! Je fakt skvělá, protože jí dělám z bambuckého másla a vysmátých bylinek :-)

9. Navštěvuješ kosmetičku a kadeřnici? Jak často?
U kosmetičky už jsem byla. A stačilo. A ke kadeřnici zajdu maximálně 2x do roka.Vždycky si to dlouho rozmýšlím, nemám s nima dobré zkušenosti, takže tam chodím jen v nutných případech, stejně jako k zubaři.

10. Jak dlouhou dobu strávíš ráno v koupelně?
Jednoduché: 10 minut i vyčištěním zubů - možná že i deset minut je hodně! :D

Otázky od Adélky:

1.Jak si myslíte, že bude vypadat život na naší planetě za 200let?
Hrozně, jsem ráda, že už tu nebudeme. Všude budou odpadky a lidé si budou šlapat po hlavách (Jinak jsem fáákt optimista :D)

2. Kdyby jste měly zmínit jen jeden kosmetický produkt, bez kterého se neobejdeš, jaký by to byl?
Asi mýdlo, je to univerzální. A pro jistotu nějaké voňavé od Lushe.

3. Jaké jídlo rády vaříte a myslíte si, že ho umíte vážně dobře?
Dýňová polévka, ta mi jde, a navíc je teď sezóna dýní :)

4. Kdybyste měli jeden den, ve kterém byste mohly dělat cokoliv byste chtěly, co by to bylo?
Válela bych se dlouho v posteli, udělala si dobrou snídaní, šla si koupit nějaké hadříky, rovnou by se v nich šla někam předvést, zaběhala bych si kolem řeky, nechala se pozvat na dobrou večeři a na skleničku, a večer si napustila horkou vanu, k tomu bych si dala víno a četla knížku. (A den už je třikrát u konce a já jsem jenom na mol :D)

5. Máte nějaký kosmetický produkt po kterém toužíte, ale je třeba špatně dostupný, nebo je příliš drahý? Pudr Sexy Mama značky The Balm - spíše jsem líná si ho objednat ze zahraničí, tady se dá sehnat špatně nebo draho.
[zdroj]

6. Je nějaká věc bez které si nedokážete představit svůj den? Jestli ano, tak jaká?
Lidé. Potřebuji každý den s někým mluvit. Alespoň přes telefon, alespoň s paní ze supermarketu. 

7. Měníte s příchodem nové sezony svou výbavu dekorativní kosmetiky?
Vůbec, v tomhle jsem konzervativní a celý rok používám to samé - takže nuda.

8. Dostal se vám někdy do rukou kosmetický produkt, který jste chtěly nejraději po prvním použití hodit do koše?
Určitě, většina věcí od Essence, ale pro jistotu tyhle krámy vždycky ještě pár měsíců skladuji doma.

9. Je nějaká země, kam byste se chtěly přestěhovat? Jestli ano, tak která a proč?
Hrozně mě lákají severské země, mají úžasnou přírodu, ale jsem teplomilec, tak si raději vyberu jižní a slunnou část Francie (a pořídím si vinici, a budu si lisovat vlastní levandulové oleje)
[zdroj]

10. Když jste byly malé, měly jste nějakou hračku, kterou jste tahaly neustále sebou?
Hnusně modrý mončičák a já, to byla dvojka.

A vzhledem k tomu, že se tento tag dostal až ke mě, což je fakt síla, bojím se že mé oblíbené blogy ho již dělaly. Takže si dovolím tento řetězák ukončit. Ale pokud někdo chce, může pokračovat a hodit mi do komentářů odkaz. Hrozně ráda čtu to, co na sebe prásknete :-)

8 komentářů:

  1. Moc se mi líbí tvoje odpovědi. Je vážně zvláštní číst odpovědi na otázky, které jsem vymyslela. =D

    OdpovědětVymazat
  2. Dýňovou polívku bych ráda ochutnala :). A musím souhlasit s Essence, většina věcí je průšvih.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přijď, vařím Ti a budeš mlaskat:-)

      Vymazat
  3. Taky jsem tě chtěla nominovat. Ale nemělo to cenu, když už jsem viděla tvoji nominaci u Lišky :)) Ráda sjem se o tobě dozvěděla něco nového. také mne lákají severské země!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda ty jsi moc hodná, že jsi mě chtěla nominovat, vážím si toho! Severské země jsou nádherné, hlavně ta příroda :)

      Vymazat
  4. Chcete vybrat originální a výjimečný DÁREK pro sebe a své blízké?
    INSPIRUJTE SE v našem e-shopu plném kvalitního zboží za skvělé ceny!

    Letošní VÁNOCE se rychle blíží. :)

    Vše najdete na: http://www.comfort-shopping.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Parfém od Benefit jsem měla také ... i z téhle edice, jen GINU :-) voní dokonale a doufám, že si ho zase brzo koupím :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥