čtvrtek 24. října 2013

Krém na ruce Kamill

Ahoj! Začíná nám přituhovat (no dobře, teď se zrovna ukázalo sluníčko) a my bychom se měly starat o tlapky. Já si na nich dávám záležet, a tak Vám dnes ukážu, který krém na ruce se zrovna ohřívá v mojí kabelce.



Bohužel jsem neměla žádný krém na ruce v kabelce, a tak jsem zapadla do Rossmanna a pořídila si tuhle kabelkovou verzi Kamill. Krém by měl obsahovat jak už napovídá název - Heřmánek (všichni si určitě vzpomínáme na krtečka, jak vykřikoval Chamomil :)) ) a dále do něj nacpali Aloe Vera - prý. Ještě píšou na zadní straně krému, že má v sobě bisabolol. Zahraju si na chytrou, a řeknu Vám co to ten bisabolol je. Je to olej, který je hlavní součástí Heřmánkové silice (No dobře, našla jsem si co to znamená, nejsem tak chytrá). 

Krém se pyšní tím, že neobsahuje barviva - no tak to u krému na ruce snad není potřeba, to od něj očekávám, tím u mě fakt nezabodoval. Je i bez minerálních olejů a parafínu. Jo, tak to už mě docela těší. Také neobsahuje emulgátory PEG (polyethylenglykol). No dobře, to mě taky potěšilo. 

Čím se ale krém nechlubí, nebo by se ani neměl chlubit jsou všemožné parabeny, kterých tam je hafo. Účinky na ruce jsou pro mě dostačující, vůně univerzální "indulonovská". Ruce vydrží hydratované tak středně dlouho, a ihned po namazání se nic moc dělat nedá, a když se v tramvaji držím tak 10 minut po namazání tyče, ruce mi kloužou a já narážím do lidí okolo. 

Znovu bych si jej nepořídila, ani jako nouzovku, už mě nebaví se v tramvaji omlouvat potlučeným lidem. 
A co vy, znáte tento krém? Máte jej rádi?

2 komentáře:

  1. Já s ním zkušenost nemám, momentálně se mažu klasickým krémem na ruce Cien a vyhovuje mi :-). Na druhou stranu, nejsem na krémy na ruce příliš náročná ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím mám teda velký problém, protože vybíravá jsem, Cien jsem nikdy nezkoušela, takže taky nevím, co by to pro mě znamenalo :)

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥