úterý 8. října 2013

Alverde Kondicionér s Ibiškem a Alove Vera

Tuhle masku nemám dlouho, koupila jsem si ji docela nedávno, když mi došel kondicionér. Maska mě vyšla na pár korun, protože jí chybí asi měsíc do konce záruční dobu, ale tohle mi nevadilo, jelikož tyhle věci mi déle než na měsíc opravdu nevydrží. (V době publikace článku už je po ní.)
[zdroj]

Maska je cca o ¼ menší než maska na vlasy od Alterry, a také se dá pořídit pouze jedna verze, a to s ibiškem (U Alterry je to aloe a gran. jablko). Ale proč tyto dvě masky srovnávám? No jednoduše. Jsou si totiž velmi podobné. Obě dvě stojí pár korun, a dají se koupit v drogeriích a obě jsou  nositelkami  privátní značky určité drogerie.
No a jaká je tato maska na vlasy? Je fajn, konzistenčně docela hustá, a hodně výživná. Tudíž nemám odvahu ji použít na celé vlasy, ale pouze jen od půlky dolů. Vlasy potom dobře rozčešu. Nějaká extra výživa není znát, ale tenhle účinek nijak extra nevyhledávám. Henna tuto funkci obstará. Maska pro jistotu nevoní nijak.
Hodnocení: 8/10

No ale jinak fakt nevím, co k tomu dodat, jen takový malý dotaz, nevíte někdo, co mají Alverde a Alterra společné? Opravdu  by mě zajímalo, jestli se jejich produkty bouchají ve stejné továrně. Proč si to myslím?
       -Obě drogerie jsou německého původu
2   - Názvy Alverde a Alterra mi přijdou tak podobné
3    Už si to myslím dlouho, ale tenhle kondicionér mě v tomto názoru utvrzuje. Obě dvě značky mají v masce na vlasy v obsažení aloe vera a obě voní tak nějak stejně. Bohužel se u mě doma nikdy nepotkal fakt, že bych měla přípravek od obou drogerií a zjistila si, jestli je třeba jejich adresa stejná.

Nemáte náhodou doma tyto dva výrobce? Co Vy si o tom myslíte? 

2 komentáře:

  1. Já jsem se zatím k Alverde nějak neodhodlala a asi po všech recenzích co jsem viděla si myslím že o moc nepřicházím..
    Jinak ten výrobce by měl jít nějak zjistit, na internetu to snad půjde dohledat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Používám od Alverde avokádovou masku a je naprosto výborná (používám místo kondicionéru). S mými suchými konečky si umí skvěle poradit. Vlasy jsou uhlazené, lesklé a vypadají vyživeně.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥