sobota 14. září 2013

Yves Rocher - I Love My Planet

Šampón jsem dostala jako dárek k nákupu díky tomu, že jsem u YR registrovaná, a občas mi domů přijde nějaký slevový letáček, který vždycky využiji - buď na dárek nebo na slevu. Takže jsem o šampónu nečekala žádné zázraky. Přece jenom, nějak se přebytečného zboží musí zbavit, ne? :-)

Ale šampón dopadl hůře, než jsem čekala. Jako první Vás dostane jeho vůně. Čistá citrónová záchodová vůně.Nikdo mě nepřesvědčí, že ne. Ale rozhodla jsem se ho prubnout hned při první příležitosti, přece mi to nemůže ublížit.
[zdroj]

Sprcha syčí, a já si patlu tenhle WC gel na hlavu. Sakra, nikdo není doma, co když se mi něco stane? Co když přijdu nadobro o vlasy? Masíruju hlavu, pění to jako blázen. A pění a pění. Když se rozhodnu, že mi to muselo vyžrat snad všechen maz světa, začnu palici smývat. A tak jak dlouho pěnil, tak dlouho jej smývám dolů. Vypadá to, že to je všechno. Přejedu si vlasy. Vrrrrz! Vrrrz! No tak to mě pos*r! To je jako bych si vlasy umyla jarem (ne, že bych to někdy zkoušela, ale tak nějak si to představuju).

Modlím se, ať mám doma dostatek kondicionéru. Patlu do hlavy mraky oleje od Alverde, ale uvažuju, že zajdu k sousedce pro sádlo. Vlasy jsem rozčesávala půl hodiny, a tento šampón u mě skončil.

Aspoň že ho využije střapáč. Někdo mu poradil, že prý jar na dreadech dobře pění (dostal zákaz se dotknout jaru), takže tohle se mu bude skvěle hodit. Ze sprchy si spokojeně chrochtá, jak že mu to skvěle pění.

Vyzkoušel někdo z Vás tenhle "dáreček"? Doufám, že se najde alespoň jeden nadšenec, kterému padl do noty (rychle dredáči, ozvěte se!)?

15 komentářů:

  1. Stejná zkušenost, stejný názor:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsem nejsem sama "přecitlivělá" :-)

      Vymazat
  2. je fajn, že i varovným vzkazem umíš pobavit :) takhle dopoledne jsem se ráda zasmála... do rocheru se chystám dlouho, ale zatím mi to nevyšlo... myslím, že teď se návštěve i ráda vyhnu :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nee, odradit jsem Tě nechtěla :-), některé výrobky mají fajn, ale tohle se jim nepovedlo.

      Vymazat
    2. ok... tak já se odradit nenechám :-D

      Vymazat
  3. No, pseudodready už naštěstí nemám, takže simlsím,že se tomuhle vyhnu obloukem :D Já už vůbec na ty vlasový experimenty moc nejsem. Radši si nechámněco doporučit (a rovnou i sehnat) od svý kadeřnice:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi měla pseudodready? No jo, každý měl svoje "punkové" období. Já kadeřnicím nevěřím (ty jejich konečky ala 15 cm mě vždy dokážou vytočit :D), takže se radši budu pachtit a zkoušet.

      Vymazat
  4. Vždycky jsem se nechala k nákupu v YR zlákat slevou nebo dárečkem, ale bohužel jsem nikdy nebyla spokojená, takže tohle mě vážně nepřekvapuje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se vždycky nechám zlákat. Ale na vlasy si tam už asi nic nekoupím. Postupem času mě začínají štvát! :D

      Vymazat
  5. Já už této značce nedůvěřuju. Hoodně mě zklamala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že jejich kvalita stále klesá, což je podle mě škoda.

      Vymazat
  6. fůůůj, ještě že jsem si koupila naposledy u YR jiný :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ale jinak značku Yves Rocher miluju.. Hlavně jsou super v čistících gelech atd na obličej, ale i s posledním šamponem na citlivou pokožku jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  8. YR mám hrozně ráda, ale souhlasím, že tohle se nepovedlo. Sice je príma na čištění vlasů od nánosů tužidel a laku (vítaný na plesovou sezónu), ale bez kondicionéru hrozně vysušeje vlasy a dost se po něm lámou :/

    OdpovědětVymazat
  9. Já YS tedy naprosto miluji, vlastně nepoužívám už skoro nic jiného (ještě tedy Manufakturu) :-) Záleží také jaké máš své vlasy, já si troufám říct, že mé jsou opravdu dost kvalitní i bez používání kondicionérů (ale také je používám občas), tudíž pro mě je tento šampón naprosto vyhovující (i když zdaleka ne nejlepší, který mám), vlasy mám po jeho použití lesklé, hebké a vůbec ne vysušené a to mám vlasy jinak docela namáhané (už jen kvůli délce skoro po zadek, občasném kulmování apod.), já si myji vlasy dost často, tudíž zase na druhou stranu oceňuji, že mám pocit, že se docela hodí na to časté používání (uznávám že možná trošičku vysušuje, ale jiné šampony když používám 4xdo týdne tak mám pocit, že se mi rychleji zmašťují vlasy):-) každopádně nic nemá na šampóny od Manufakury, pak už použiji jen arganový olej a to je vše :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥