pondělí 23. září 2013

Ty jsi má levandulovááá

Pravidelní čtenáři ví moc dobře, že Levandule je prostě moje. Po nákupu na fleru jsem si přidala pár věciček do své sbírky. Produkty jsou úplně přírodní, a bez konzervantů. A do jejich testování jsem se pustila s vervou :)

Jak to dopadlo?
Tak začneme hezky zleva.

Levandulový pleťový krém
Krém je pekelně mastný. Vůni snad ani nemusím zmiňovat, jen dodám, že je to čistá a přírodní levandulová vůně. Netroufla bych si jej použít ráno, pokud někam vyrážím - asi bych se leskla jako prasátko. Ale na noc je to ideální společník. Vsakuje se hůře, takže se učím usínat na zádech, ale jediným výsledkem mého snažení je krásně vonící polštář. No i přesto, že vždycky trošku otřu do hajánka, ráno se probudím s vyhlazenou pletí. Naprostá spokojenost. Asi prvních deset dní se mi po něm ucpávaly póry, ale možná to bylo taky tím, že zalezlo sluníčko, a to se prostě mojemu xichtu nelíbí. Avšak po deseti dních se všechno ustálilo, a já můžu říct, že je super, a klidně bych do něj šla znovu. Cena - podle vůně do 80Kč.

Levandulový balzám na rty
Tak tohle byl vážně gól. Jak jsem bez něj mohla žít? Balzám mi konzistenčně i účinky připomíná Crazy Rumours, takže naprosto perfektní. Možná jen, že tolik neubývá. Ale to je jenom odhad. Cena - do 50Kč.

Levandulový šampón
Jee to byly slastné chvíle ve sprše. Šampón díky tomu, že je přírodní a opravdu neobsahuje žádné hrůzy, téměř vůbec nepěnil. Mi to ani tak nevadí, ale díky němu jsem ho více spotřebovala. Možná to bylo jen špatným zacházením. Ale vlasy jsem měla po něm hebčí a měkčí. Jen jeho cena je vyšší, a to okolo 140Kč za 100ml - ovšem, kdo na sebe nechce patlat sulfáty a silikony to není žádná cena.

Levandulový éterický olej
Prostě jsem potřebovala jeden étérický olej. Aromalampa mi sice ještě chybí (Halóo, Vánoce se blíží), ale i pro něj jsem našla aspoň nějaké využití - a to, obnovení vůně květů levandule z Chorvatska, které mám v pytlíku nadrobené. Jednou týdně na ně nakapu pár kapek oleje, a několik dalších dní ji cítím po bytě - a koho trápí mol šatní tomu jen doporučuji. Moli levanduli nesnáší, takže šup s ním do prádelníku.

Myslím, že po útoku natěšených zákaznic z blogosféry bude essence ještě dlouho napravovat škody a dodělávat zásoby. Ale může být ráda, ne? Například já ji zbavila Levandulové edice, takže pro ty, kteří levanduli milují stejně jako já špatná zpráva - v nabídce se momentálně mnou uvedené produkty nevyskytují. Pokud vím, jediná levandulová věc tam zůstala - a to pleťová voda :-)

Máte rádi homemade výrobky? Děláte si doma krémy? Nebo raději nakoupíte v krámu, nebo třeba na Fleru?


13 komentářů:

  1. Neee, to jsi sem neměla dávat! Takovým věcem neodolám. Ty balzámy vypadají krásně. To se nedá neobjednat:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, já vím! Šupej objednávat :)

      Vymazat
  2. Takže s šámpónem jsi spokojená? Já už dumám, že si to snad začnu vyrábět doma :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šampón je super! No tak až budeš mít nějakou várku, dej vědět, ráda otestuji!

      Vymazat
  3. Ten šampon by se mi moc líbil tedy! :) škoda, že jsi essence vykoupila :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já levanduli moc nemusím, ale kamarádce jistě doporučím :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mě levandule voní moc takže to vypadá dobře!

    OdpovědětVymazat
  6. Chci to taky! Jsem levandulo-závislák. Tohle jsemneměla vidět! A ten balzám...ách. Takénechápou, jakbezněčeho takového můžužít! Jink...s homemade moc zkušeností nemám, ale ...proč ne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Homemade je podle mě supr, když to někomu jde. Já bych byla ztracená jak maďar v kukuřici, pro mě to nic není :-)

      Vymazat
  7. Chjoo, já jsem maniak na tyhle přírodní věcičky.. Kdybych teď neměla všeho v zásobách plno, hned jim vykoupím další kus obchůdku :D

    OdpovědětVymazat
  8. Toto ešte nepoznám, ale určite to niekedy vyskúšam. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥