středa 4. září 2013

Lush - Tea Tree Water

Po velkém Lushím zklamání s pleťovou vodou Eau Roma Water jsem se odvážila si pořídit další jejich pleťovou vodu (I když se musím přiznat, že jsem k ní při mé návštěvě v obchůdku čichala, a tahle voněla, oproti té mojí verzi, asi jsem měla nějakou starší nepovedenou várku).

Tea Tree Water je předurčena pro lehce aknózní pleť, takže se od ní očekává že bude tak trošku antibakteriální. Nečejte od ní, že bude vonět jako Tea Tree olej, přece jenom to je ředěná pleťová voda. Po Tea Tree voní jenom lehounce, a při používání vůbec neštípe, proč by taky, když neobsahuje alkohol. Ale o nějakých zázračných účincích se taky nedá hovořit, prostě takový průměr.
[zdroj]

Vodu jsem používala na doodličování pleti večer, a taky na přečištění pleti po nocích. V těchto službách se osvědčila, a to balení s rozprašovačem je prostě spásné. Její cena je na Lush docela přiměřená a to okolo 145Kč za 100ml.

Teď už mám dávno po vodě, a váhám, zda-li vyzkoušet Breath of Fresh Air jak jinak než od Lushe, a nebo si udělat objednávku pleťovky od Hadka nebo od Saloosu.

Tea Tree Water si zaslouží celých 8/10, což je slušné skóré. Znovu bych do něj klidně šla, ale mám neustálé nutkání zkoušet něco nového, takže možná až budu trochu usedlejší :-)

Nějaký tip na dobrou přírodní pleťovou vodu, která nestojí majlant?

6 komentářů:

  1. Nevypadá to špatně, i když já se s Lushem zatím až tak nekamarádím :-). Já si oblíbila květinové vody od Saloos Lemon Tea Tree, ale ta obsahuje 2% alkoholu, pokud bys teda chtěla raději něco bez alkáče :-)....dá se koupit i vzorek nebo malé balení, aby člověk hned neutratil ten majlant :)a to se mi líbí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jako 2% alkoholu bych snad mohla snést. Já se právě na Saloosí vody chystám, kde se dají sehnat vzorečky, Chci všechny!

      Vymazat
  2. Na dočištění teď používám bio pleťové tonikum od Bione a je moc fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O Bione jsem už od Tebe něco četla, ale propánaboha kde to sehnat? Zatím jsem na tuhle značku bohužel nikde nenarazila.

      Vymazat
  3. tyhle pletové vody od lush miluji, vždycky si kupuji další balení ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥