neděle 15. září 2013

Juchání na balzámky od Crazy Rumours

Ahoj! Chtěla bych poslat do světa vysmátou a krásně hydratovanou pusu :-*! A jak se mi povedlo, ji dostat do blaženosti? No samozřejmě, že za to můžou jedině Veganské a přírodní balzámky na rty, ze kterých jsem naprosto unešená. Nejenže krásně voní, a jejich výběr vůní je vážně široký, tak i jejich účinky na rty jsou perfektní.


Oproti balzámům, které jsem recenzovala tady od Figs&Rouge, tyhle jsou prostě dokonalé. Je fakt, že aplikace z tyčinky je mnohem pohodlnější než z plechovky, i když plechovky miluju díky tomu, jak jsou krásné a roztomilé. Design CR je obyčejný, ale pěkný a retro. Vždycky je na obale obrázek, který sedí k vůni balzámu.

Když jsem nadšeně trhala obálku s CR po cestě domů z pošty, vybalila jsem jako první balzám s vůní Ginger Ale - můj oblíbený zázvorový tonik. A večer při návštěvě místního lokálu jsem si neodolala a tuhle limonádu si objednala. Jo, vůně je nakažlivá a perfektní.

Druhý balzám je s vůní žvýkaček a máty, no co k tomu dodat. Vůně je taková zvláštní, a na rtech balzámek lehce brní :-). Oblíbila jsem si ho jako výživu před spaním.

A jako poslední tu mám tónovaný balzám s barvou Sunset. Myslím, že se tomu ani tak nedá říkat tónovaný balzám, jako spíše lehká rtěnka se skvělou hydratací. Za měsíc jsem si ho dost oblíbila, a tahle cihlová barva mi přesně sedla k pleti.

Co říct na závěr? Na tyhle balzámy jsem si zuby brousila více než rok, a konečně jsem se odhodlala si je koupit. A jsem nad míru spokojená, všem bych dala plný počet. Ale nedám, jelikož ani jeden z nich nemá ani kousek SPF. Takže všechny balzámy dostávají hodnocení 9/10. Navíc se balzámy pohybují ve slušné cenové kategorii, která je více než přijatelná, a poštovné stojí 34 Kč, no neberte to ;-)

Máte rádi balzámy Crazy Rumours? Já jsem se do nich bláznivě zamilovala a mažu a mažu!

11 komentářů:

  1. ale jak rychle mizí, to je až k nevíře :-D jak jsem bývala občas lajdák v mazání rtů, tak teď jen tak nezapomenu a je to na balení znát :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mizí dobře, ale jsou hrozně příjemné, tak to jde mazat samo :)

      Vymazat
  2. Toto jsou snad nejlepší balzámy jaké jsem kdy zkusila. Moje nejoblíbenější vůně je švestka a máta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příště po ní mrknu, zní to dobře :)

      Vymazat
  3. Sakra, já si je snad budu muset pořídit!!

    OdpovědětVymazat
  4. Tyto balzámky taky miluju, už jsem jich vyzkoušela hodně, Ginger Ale taky a super. Nejraději mám peprmintové příchutě. Rtěnku mám jednu, asi jinou barvu, než ty a hydratuje opravdu moc dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že nejsou tak oblíbené nadarmo, jsou vážně super :-)

      Vymazat
  5. Balzamy Crazy Rumors sa stali mojimi obľúbencami okamžite ako som vyskúšala prvý:) Mám viacero, ale najradšej mám hrušku s mätou, tiež na perách jemne brní a mne je to príjemné:) Odtieň Sunset mám tiež:)
    http://lifeparade-by-bashi.blogspot.sk/2013/11/crazy-rumors-uz-aj-u-mna.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥