pondělí 2. září 2013

Alverde - Olej na vlasy

Možná, že s tímhle postem jsem Vám platná jak mrtvému zimník, no co už. Oleje na vlasy jsou prostě nejlepší ve slunečném počasí, kdy vlasy dostávají pořádně zabrat. Ovšem, já jsem se k této recenzi dostala až na konci léta, bravo!

Tento olej jsem si koupila proto, abych v létě neměla vlasy jako slámu. Z loňského léta si pamatuji dobu, kdy jsem měla vlasy vysušené a lehce se lámaly, a chtěla jsem tomu zabránit.

Jenže jak zacházet s olejem, když se vlasy mastí docela slušnou rychlostí i bez oleje? Pro začátek bych zmínila, že se olej má používat po umytí, do mokrých nebo vlhkých vlasů. Po prvním vyzkoušení jsem myslela, že ho vyhodím. Druhý den jsem měla vlasy napramínkované, jako bych si je ani nemyla.

Po druhém umytí jsem olej nanesla jen do spodních délek vlasů, a kýžený výsledek se dostavil. Vlasy vydržely obvyklou dobu nezmaštné, a konečky už nevypadaly tak suše. Nakonec jsem si na olej zvykla, a používala jsem jej 1-2 týdně. Vlasy vypadají zdravěji, dokonce se mi na mých heněných rezavých vlasech vytvořilo přirozené a velice moderní ombré, které ovšem další henění zničilo (To mě fakt naštvalo!).

Olej používám i teď, kdy se teploty jaksi uklidnily, jelikož je dobrým pomocníkem při fénování. Takže olej nakonec provolávám slávu, ač jsem to ani nečekala. Dávkování pomocí pumpičky je pohodlné, a na jedno použití mi vystačí dvě až tři "pumpnutí". Jeho výhodou je i cena, která se pohybuje do 100 Kč, dostupnost v každé dm drogerii, a přírodní složení s obsahem mandlového oleje. Vůně je spíše neutrální, mandličky z něj moc necítím.

A co Vy, používáte v létě nějaké vlasové vylepšováky? 

4 komentáře:

  1. Několikrát jsem si ho už chtěla koupit, ale pokaždé jsem si to rozmyslela. Mám právě strach, že bych neodhadla množství a měla mastné konečky.

    OdpovědětVymazat
  2. skoda ze neni mandle citit bolo by to super :)

    Ak hladas tip na super pletovu kuru najdes ho tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/09/ryor-hydratacne-kapsule.html

    OdpovědětVymazat
  3. Já nevím nějak k značce alvedre netíhnu..

    OdpovědětVymazat
  4. Já v létě akorát nanáším masku i na suchý vlasy. Jinak bych je nerozčesala. Sluníčko je devastuje šíleným způsobem, takže je to nezbytnost. Olej je pro mne bohužel pasé, i když si ho dám jen neznatelně, vlasy se mi rychle zmastí. :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥