středa 14. srpna 2013

Sprchový olej Saloos Rakytník - Orange

V zimě jsem schopná se mazat i několikrát denně, jen z dlouhé chvíle. A navíc v zimě to fakt potřebuju, aby mi nezamrzla krev v žilách :-) Ale v létě se k mazání dostávám dvakrát až třikrát týdně, a značně to odbývám.

Já vím, v létě je mazání minimálně stejně důležité jako v zimě. Když já si prostě v létě připadám, že bych měla co nejvíce volného času využít venku na sluníčku a už vůbec mi nepadají myšlenky na to, že bych se měla namazat. A nedej bože s vrstvou krém pak jít ven, to by asi byla moje smrt. 

V létě jsem se proto uchýlila k olejům, a to ve všech směrech - obličej, opalovací, vlasový a taky sprchovací. Výběr padl na tento olej, který voní po rakytníku a pomeranči.

Znáte rakytník? Je to keř, který má trny, a na podzim se na něm žloutnou malinké oválky. Je to hrozně zdravá bobulovina, která má v sobě kopu vitamínu C. Jednu zimu jsem jedla každý den lžičku této mňamky. No, kdo rakytník zná, ví, že to není žádná mňamka, ale pěkně kyselá záležitost. 

V tomhle sprchovém oleji je teda pomeranč ten sladký, a rakytník tomu dodává šťávu. Mě tahle kombinace k létu sedí, a největší potěšení mi činí to, že se prostě po oleji nemusím mazat, a přitom se nijak nešidím. Lenivci a ostatní postavičky, které si chtějí užít co nejvíce léta se mnou určitě budou souhlasit, že je olej perfektní volbou do nepohody. 

Olej jde z pokožky nějakou dobu cítit, ale nečekejte zázraky na půl dne. V čem se liší od olejů, které jsem doposud používala od jiných značek je to, že se mi zdá, že ubývá rychleji než ostatní. Netuším čím to je, ale i přes to mi vydrží asi měsíc a půl, a to je slušný výkon na to, že jeho cena se pohybuje okolo 100 Kč. 

Máte se sprchovacími oleji od Saloosu zkušenosti? Nebo s jinými oleji, které by mohly stát za zmínku?

5 komentářů:

  1. Mám ten samý, pak i grepový a jsou super! Nádherně voní a jsou hrozně příjemné :) mám ale spadeno ještě na ten s granátovým jablkem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si na ten s granátovým jablkem taky brousím zuby:)

      Vymazat
  2. já jsem tak strašně líná, že se nemažu vůbec :D jenom obličej, ten si mažu ráno i večer, protože se bojím vrásek :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych se nemazala vůbec, asi by mi suštilo celé tělo při pohybu :D

      Vymazat
  3. Tak ten olej je supeer, dokonce i přítel mi ho bere, protože se s ním tak příjemně sprchuje :D A co mě ještě zaujalo, jsou krémové pralinky do koupele z bambuckého másla.. Jsi po tom celá namazaná:) Ale nevím značku.. dají se koupit na fleru a možná i v manufaktuře

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥