úterý 6. srpna 2013

New in July

Minulý měsíc byl pro mě o něco více úspěšnější v nákupech, než ten předchozí. Ale stejně si myslím, že se docela krotím.

Nejdůležitější věcí z mého "seznamu" byl kondicionér, jelikož Retread už došel dávno, a drogérkové už doma taky nemám. Tak jsem zkusila L´occitane, protože jsem šla okolo, a zdálo se mi, že tam mají nějaké slevy. A taky že jo. Tak jsem si vybrala cestovní lahvičku kondicionéru pro objem, a Levandulové mýdlo do nového bytečku. Za celý nákup jsem zaplatila 200,-, což se mi nezdá vůbec moc, jelikož jeden cestovní sprcháč obyčejně stojí okolo 180 Kč.

Další položkou na seznamu je !pozor! dekorativní kosmetika, což je u mě vlastně vyjímka. Ostravské blogerky objednávaly z Elfu, jelikož měli poštu zdarma, při nákupu nad určitou částku. Za celý nákup jsem zaplatila taky 200, to je taky paráda. Největší radost jsem měla z minerálního pudru, protože mi doma došel můj sto let starý pudr. 
Každopádně rtěnka byla tak skvělá, že už je někde v koši. Barva byla celkem dobrá, ale vpíjela se do vrásek, a vypadala jak špatně rozetřený korektor, a né rěnka. Ble.

Zjistila jsem, že ani moje "štětka" na pudr už není v ideálním stavu, a hlavně její kvalita stála za prd. Nakonec jsem po pár obchůzkách zvolila štětku z Yves Rocher, která má super přírodní chlupy, a je hrozně příjemná na obličeji.

A jako třešničku na dortu se pochlubím s mojí výhrou u Niccy. Vyhrála jsem ubrouskovník, cukřenku a prostírání z její soutěže od eshopu Pěkný domov. S Niccou jsme se potkaly  osobně, a je to fajn milá slečna, tak kdo neznáte její blog, mrkněte na něj TADY;) Věci se mi hodí do nového bytu, takže moc děkuji :-)

Jo, a předminulý měsíc jsem vyhrála Oasapí giveaway, a vybrala si tohle tričko.


3 komentáře:

  1. Potom určitě napiš, jak jsi s L'occitane spokojená, jsem zvědavá :). To tričko vypadá hodně dobře, škoda že fotka není úplně jasná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ta kvalita obrázku je fakt hrozná, slibuju, že se polepším, a koupím si foťák :-) Pak určitě napíšu nějakou recenzi;)

      Vymazat
  2. Teda, 2 giveaway za sebou -to má někdo štěstí :D To tílko vypadá taky moc krásně :) A na L´Occitane bych se měla taky zajít mrknout jestli ještě nemají slevy :P
    Jo a děkujii za odkaz :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥