sobota 31. srpna 2013

New in August 2013

Ahoj!
 Měsíc se zase s měsícem sešel, a je tu konec srpna. Tím pádem konec prázdnin a konec tohoto krásného letního období. Už teď se těším na další léto. Sice pro mě tohle léto bylo první pracovní, ale nakonec jsem si ho i tak užívala docela dost. Nějaký ten fesťák (slovy jeden) nějaký ten výlet na kole a nějaká ta pěší túra.
A co jsem si koupila v Srpnu? Oproti minulému měsíci toho bylo dost. Jako první jsem udělala nákup v drogerii dm – nakoupila jsem si další olej na obličej – levandulový mi došel, fňuk. Takže tady je nový Ylang Ylang.
Jako další věci z dm mám od jejich interní značky alverde – balzám (masku)na vlasy, a pleťovou vodu.

Další DM značkou je Balea, od kteér jsem si koupila letní limitku, a to gel na holení s vůní limety a podmáslí. Čekala jsem, že limetka bude výraznější, ale je to právě naopak, jde vice cítit podmáslí.

Další mojí objednávkou byly balzámky na rty Crazy Rumours. Objednala jsem si dva obyč a jeden tónovaný. A jsou perfektní. Obyčejné mají vůni zázvorové limonády (ten už si našel svoje místo v práci), a druhý máta a žvýkačka. Jako tónovaný jsem si vybrala Sunset


Ke svátku jsem dostala tento šampón od Goldwellu, který je sice plný silikonů, ale pro jednou to asi přežiju.

A konečně mám I já svou Bobble láhev! Můj muž byl už nešťastný z našich výletů na kole, vynadal mi do velbloudů (vždycky jsem mu vypila všechnu vodu během prvních 10km), tak jsem byla donucena si koupit svou láhev na kolo. A výběr padl na Bobble Sport

A teď se podívejte, za co může S.! Po jejím článku TADY, jsem neodolala, zabruslila na fler.cz a našla prodejce essence. Ne, to opravdu není ta drogérková dekorativka za pár kaček. Ale je to perfektní přírodní kosmetika po domácku vyráběná, a já jsem neodolala a udělala si výcuc z levandulové edice, a pár dalších věciček. Co to teda mám? Levandulový šampón, levandulový pleťový krém, levandulový balzám na rty, levandulový éterický olej, a pleťové tonikum z pomerančových květů. A k tomu všemu jsem dostala bambucké máslo (což pro mě sice není vzácnost, protože ho mám doma několik kilo, ale je to příjemný dárek )

Další a snad poslední nákup byl skok do Rossmana, kde jsem jen lapla kabelkový krém na ruce, a něco na můj katastrofální stav nehtů. 
To by snad mělo být vše. Ale ne, zapomněla jsem na to nejdůležitější – kvalitnější fotoaparát než ten mobilní. Proto tyhle fotky jsou každý pes jiná ves, ale příště to bude lepší. (Pcha furt jenom slibuju, abych to taky splnila, že jo) A dostala jsem se k problému, jak vyfotit foťák...No tak jsem zvolila zrcadlovou cestu. Tady malá ochutnávka, jak asi vypadá. Je to můj mazlík, pořád teď někde lítám, a zkouším, co umí. Nejraději bych s ním i spala :-))

A co jste si pořídily Vy? Nějaké tipy za co bych mohla utrácet v září? :-)


7 komentářů:

  1. Pěkné věci sis koupila a ta flaška musí být super!

    OdpovědětVymazat
  2. Takže Sabina potfora říkáš? :D Jak ti produkty vyhovují?

    Crazy Rumors bych taky ráda prubla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano Sabča je pěkná potfora! Pleťový krém supúer, balzám na rty téměř dokonalý, a zbytek jsem ještě nestihla pořádně prubnout :-) Ale jsem mooc spokojená.
      CR určitě zkus, jsou bombovní ;)

      Vymazat
  3. nádherná sbírka od essence, určitě by bylo super, kdyby si potom zhodnotila ten levandulový šampón a to tonikum, mám na ně taky zálusk :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to nějak shrnu, jen to musím řádně prubnout :-)

      Vymazat
  4. Hmm, to z Fleru vypadá lákavě.. Už jsem to někde na blogu viděla, ale určitě jinde než u S. :P

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥