čtvrtek 8. srpna 2013

Co mi přinesl Červenec...

V předchozím článku jste se již dočetly, co jsem si za červenec pořídila, a teď je na řadě článek, co mi Červenec přinesl, a to ve smyslu nových poznatků.

... že stěhování není až tak náročné. Vlastně to byla docela zábava. No jistě, když člověk odjede na třídenní služebku, a vrátí se do přestěhovaného bytu, to se mu to kecá. Překvapení to bylo krásné, a i tak mi trvalo dát do kupy byt asi ještě týden.

[zdroj]
... že jsem se přestěhovala někam na jih. Teploty nepadnou pod 30°C, mozek se mi vaří, a led se ve vodě rozpustí lusknutím prstu.  Při večerním vynášení koše slyším české cikády, a v noci můžu chodit klidně jenom v tílku. Jediné, co se liší od zemí jihu je to, že se k nám moře ještě nedostalo (nebo spíše že u nás už se vypařilo).


... že připojení k internetu není samozřejmost. Pcha, a to jsem internetový závislák. 14 dní bez připojení je na mě docela výkon, i když nedobrovolný. Na dovolené jsem schopna se vzdát všech vymožeností a užívat si klid, ale když mám normálně fungovat, potřebuji mít přístup na mail, Blogger, FB a hlavně na banku. A ačkoliv se u nás vystřídali 4 technici za týden, nikdo nebyl schopný nás připojit.

[zdroj]

...že ponožkoví skřítci opravdu existují. Stává se Vám to také? Dáte do pračky haldu prádla, a perete. Z pračky vytáhnete ovšem minimálně jednu ponožku, které chybí kamarádka. Po prohledání kapes všech mikin a kalhot zjistíte, že ji musela pračka sežrat. Při stěhování jsem objevila šílenou hromadu ponožek, které byly osamoceny. Bylo mi je líto je hodit do koše, když nebyly děravé, tak jsem je poslala do kontejneru na oblečení, třeba někdo jako já vyhodí jejich kamarádky, a budou zase spolu.


Máte s něčím podobným zkušenosti? Čím překvapil Červenec Vás?

1 komentář:

  1. Ponožkový poznatek je tak trefný : D. A život bez internetu už dneska fakt nejde a přitom jsou vždycky s tímzaváděním nějaký potíže, to znám :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥