pondělí 15. července 2013

Yves Rocher - Krém na ruce s Arnikou

Potřebovala jsem nějaký krém do práce, kde sedím u počítače, a párkrát během dne si chci přemáznout ruce nějakým fajnovým krémem. A potřebovala jsem jej rychle. Tak jsem hupsla do nejbližšího Yves Rocher, a ptala se slečny na krémy na ruce. Čekala jsem, že teda budou mít větší výběr než dva kousky.

Radši jsem si vzala tenhle, do pumpičkového se mi jít nechtělo. Ne že bych to nevyužila, ale nerada kupuju zajíce v pytli. A dobře jsem udělala.

Jako ilustrační foto, co si nekupovat snad stačí.

Tenhle krém se tváří hutně a hustě. Očekávala bych, že bude výživný, a že mi snad pack dá do pucu. I když je léto, mám je nějaké přesušené. Krém doopravdy hustý je, a skvěle, vážně skvěle se vsakuje. Voní hezky, a chlubí se tím, že neobsahuje parabeny. Super! Proč mi ale nevyživuje ruce? Po půl hodině po namazání mi ruce šustily. A tak jsem si je namazala znovu. A šustily znovu.

Podtrženo sečteno, krém je ve všech ohledech super, ale to hlavní prostě nemá. Neumí vyživit moje ruce v létě, ten si vážně nedokážu představit v mrazech. Víckrát ne, a ne, a ne.

Hodnocení: 2/10

2 komentáře:

  1. Aa, jak ja taky nesnasim sustici ruce, jestli je to tedy to same, co mam na mysli, tak to je horor nejvetsi :D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥