pondělí 8. července 2013

O nejlepším opalovacím oleji

Doba dovolenek už dávno začla, počasí už nám taky hlásí, že je léto, a my bychom měli myslet na naši kůži. Lidé jako já, tudíž fototypy No.1 na tyto věci určitě myslí a nevychází z baráku bez namazání. Jo, dokázala jsem se spálit i v dubnu, kdy je slunce na obzoru jen pár hodin. Teďka jsem ale mnohem opatrnější. 


Místo pleťového krému používám opalovací olej. Když vím, že se celý den
 budu pohybovat na sluníčku, mažu se jím i ráno po sprše na celém těle. Má SPF, a pleť vyživí pořádně. Pokud nejste zrovna mastňák, neměl by Vám olej vadit a nebudete jako sušená švestka.


[zdroj]
Mažu se v podstatě každé ráno Opalovacím Olejem od Hadka. Používám SPF 15, což je jeho nejvyšší vyráběný ochranný faktor. To znamená, že po namázání může člověk zůstat na sluníčku 15x déle než bez něj(délku doby, kterou můžte být na sluníčku, zjistíte na různých webech, řeší se to podle fototypu). Možná to někomu připadá málo, ale mi to stačí. Sice se musím denně mazat několikrát, ale vím, že SPF, které je obsaženo v tomto oleji, je 
pořízeno šetrným způsobem z rostlin, a není přidáno uměle. 

Navíc je aplikace příjemná, jelikož se nanáší na mokrou, nebo  alespoň vlhkou pokožku, a nahradí tím ranní mazání tělovým mlékem. Vsakuje se docela rychle, a nezanechává na pokožce žádný mastný film. Cena je velice přívětivá, protože olej vydrží na dlouho, na celé tělo vždycky stačí pár kapek. 

Je to moje jednička v opalovacích přípravcích už několik let. Nebojím se ho používat ani u moře a nikdy jsem se nespálila a to jsem fakt bledule. A co víc, voní hezky "Hadkovsky" po bylinkách :-)


Jaký je Váš nejlepší recept proti spálenínám na sluníčku?

1 komentář:

  1. Tédaa :-) Tenhle olej se mi vážně líbí. :-) Mám dojem, že ho fakt nutně potřebuju. :-) Akorát s menším SPF :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥