čtvrtek 4. července 2013

New in June

Ahoj! Z těchto článků se u mě pomalu stává tradice. Mě teda hrozně baví se dívat na to, co holky nakupují, a kolik toho zase utratily. Tak jsem se rozhodla, že o takový malý souhrn se o to podělím i já s Vámi. Myslím, že jsem toho moc nekoupila. A myslím, že nekecám. Většinou to byly fakt důležité věci, a věci, které mi došly. Docela se mi daří šetřit, tak jak jsem slíbila.

Mým prvním nákupem měsíce byla objednávka z Lushe - pcha, za to vlastně ani nemůžu já, to mamka si chtěla objednat Hennu, a přece ji nenechám samotnou platit tak velké poštovné, toho se musí využít.

Tea Tree Water - Pleťová voda -  I po prvním zklamání z vody Eua Roma Water jsem se rozhodla to ještě s jejich vodama zkusit. Ono hlavně to balení je hrozně praktické a uživatelsky přívětivé, takže jsem se do něj pustila znovu, když mi došla pleťovka.

Angels on Bare Skin - Moje oblíbené čistítko, které jsem už dlouho neměla, a trklo mi do očí. Je prostě skvělé, a hlavně levandulově voní :-)

Druhým nákupem, a taky v podstatě posledním byl u Yves Rocher, a to jsem tam byla jen na skok, abych si koupila krém na ruce. A k nákupu jsem dostala ještě šampón, který se mi teď hodí, jelikož se mi zdá, že skoro žádné nemám. Jo, moje syslí zásoby se tenčí!



A to byl vlastně i poslední nákup :-) Neměla jsem tento měsíc moc času, takže jsem ani neutrácela za kosmetiku. Ale hodlám to napravit.

Čeho jsem si ale užila, byly nákupy vybavení do bytu. Jupí! Budeme se stěhovat! Asi tento měsíc, takže můžete časem očekávat články typu:
- bydlení a inspirace
- vaření a pečení
 ..... a tak dále. 

Přeji Vám hezký den, a brzo se snad ukážu s další článkem! Většinu New In postů jsem u Vás na blozích už viděla, ale pokud jste si přece jen koupily něco zajímavého, napište ;-)

3 komentáře:

  1. Tak to závidím, že jsi v červnu celkem ušetřila :)...tu tea tree vodu bych ráda vyzkoušela. Jinak se už těším na články o bydlení :)
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda jo, ale teď to rozjedu ;) Já se hlavně těším na nové bydlení, takže to bude můj další koníček, vylepšovat byteček ;)

      Vymazat
  2. Na bydlení a inspiraci se těšíím!

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥