pondělí 22. července 2013

My dream came true!

Ahoj všichni! Mí milí zaměstnavatelé mě poslali do Prahy! Jupí, sen pokořit Lushí obchůdek se podařilo. Pěšky jsem do něj šla snad jen 15 minut (když nepočítám tu čtyř hodinovou cestu vlakem). A po náročném pracovním dni jsem se dostala do toho nejvoňavějšího krámku na světě! Jdu se s Vámi podělit o fotky (i když vím, že je můžete vidět na každém druhém blogu, a to nemluvím o ofiko Lushích stránkách). Ale já jsem si to odpustit nemohla!

Jako první jsou tu tuhé pěny do koupele. Kromě Karmy, kterou můžu v jakékoliv formě, mě zaujal Comforter, který je vážně moc voňavý. Mumkin voní taky hezky, ale u něj mě hlavně zaujal tvar, a to, jak je neuvěřitelně roztomilý :-)
Balistiky, které už mě tak moc nezajímají, jelikož po přestěhování budu mít k dispozici pouze sprchu.
Výběr těch nejvoňavějších puků, které si umíte představit, a Tuhy kondicionér Jungle, který voní jako reálná Jungle, ale z vlasů Vám udělá smyslnou hřívu. A neposedný Big, který se moc nepovedl.

Úžasné henní kostky, napozadí s mou oblíbenou Rouge. Jen kdyby ta příprava nebyla tak náročná,pfff.
Taak všichni moji známí, tyhle dárečky by se mi hodily pod stromečkem, na narozeniny, a vůbec jenom tak, aby jste mě potěšili :-)

Nová kolekce parfémů, ze kterých se mi až zamotala hlava a spustila rýma. Bojím se, že jediný mě zaujal Sun. The bug mi připomínal starou kolínskou, kterou nás máčeli kluci na šmigrustu.
Čerstvé masky, kterou jsou naaranžované jako kašičky. Ale ochutnat jsem se neodvážila.
Karma, kterou jsem si domů odvézt musela!
A parádní kusy mýdel, hrající všemi barvami

Tímto ukončuji virtuální prohlídku Lushe, jak se Vám na ní líbilo? Já jsem byla unešená, a ještě na rukou cítím ty vůně, jak jsem všechny vzorečky ochmatávala a čuchala :-)


6 komentářů:

  1. Díky za prohlídku:-) Já jsem byla u Lush jen ve Vídni, v Praze zatím ne. A připoměla jsi mi, že si musím zase objednat henu!

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, království barev a vůní!! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsi vážně lushoholik koukám :)! Kolem Lush občas v Palladiu chodím a ta vůně mě vždycky praští do nosu :p.

    OdpovědětVymazat
  4. TO vypadá krásně, hned bych taky jela :)
    http://www.head-up-baby.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. tože to vyzerá dokonale :) raz som išla okolo a tá vôňa :)

    OdpovědětVymazat
  6. Chjooo, mám chuť jet do Prahy :D A hlavně od Lushe jsem ještě pořád nic nevyzkoušela, bojím se že kdybych začala, musela bych u nich utrácet šílené peníze :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥