čtvrtek 11. července 2013

Lush - Angels On Bare Skin

 Dneska se mrkneme na Lushí čistítko, které je prostě dokonalé. Angels On Bare Skin - je to taková pasta s vůní a kousky květů levandule. Poslední dobou si na levanduli fakt ujíždím, asi to bude tím, že její aroma je uklidňující.(Třeba se díky tomu jednou ze mě stane naprostý flegmoš)

K čemu vlastně je čistítko dobré? Není ani k odličování a není to ani peeling. Já jej používám k hlubšímu vyčištění pleti. Neodstraní sice černé tečky, ale se starou pletí si určitě poradí.
Když si potom pleť spláchnu, je čistá a voňavá, a hlavně není vůbec vysušená. Dá se proto používat každý den (myslím, že by se mohlo rovnat čistícím gelům). A jak už všichni víme, levandule má antibakteriální účinky na pleť, takže se pleť tolik nezanicuje. 


Používám ji několikrát do týdne, většinou když si vzpomenu, 2x - 3x. Našla jsem si styl, se kterým to jde nejlépe. Namočím si obličej, špachtličkou vytáhnu kousek čistítka, a udělám z něj kuličku, kterou potom přejíždím po obličeji. 

Velkou výhodou je i výdrž. Balení vydrží na hodně dlouho, protože se jezdí kouskem hmoty po mokré tváři. Když jsem měla na zkoušku pidi kalíšek, vydržel mi asi 14 dní, při každodenním používání.
Ted' mám plné balení , a ráda bych se o půlku z něj s některou z Vás podělila. Přece jen výrobky od Lushe neobsahují tolik konzervantů, aby vydržely rok a více. Oddělím Vám asi 50g/ml - prostě do 50ml kelímku. Já čistítko nabírám špachtličkou, takže se nemusíte ničeho bát. Komu ale vadí, že je to "použitý" výrobek, ať se nehlásí.


Podmínky jsou jednoduché. Stačí napsat pod článek komentář, ve kterém bude Váš email, a taky nějaký ten tip, co bych měla tady zlepšit, co se Vám líbí nebo nelíbí, nebo o čem by jste si rádi přečetli. Nemusíte psát všechno, stačí si vybrat jedno z toho :-)

Někoho z Vás vylosuji (Já, nebo kamarád Random), a ozvu se mu na mail, konec není určený, ale minimálně týden to bude trvat.


Máte zkušenosti s čistítky od Lushe? Přijde Vám to jako fajn věc, nebo jako vyhozené peníze?

3 komentáře:

  1. kaci.ticha@seznam.cz :)
    Mě se tvůj blog líbí takový, jaký je ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Angels bych moc ráda vyzkoušela :-) Z čisticích věcí od Lushe mi nejvíc vyhovuje Mask of magnaminty, dále jsem zkoušela Let the good times roll a Brusinkovou štolu. Taky jsou moc fajn :-) Tvůj blog se mi taky líbí takový jaký je. lllenkaaaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. čistítka jsem ještě nezkoušela, k blogu není moc co vytknout ;)
    MikulkovaVendula@seznam.cz (pokud už nabídka nezkončila :) )

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥