středa 10. července 2013

Červnový Blobox

Tak jak mě krabičky krásy nijak netáhnou, o to více mě to táhlo k Bloboxu. Všichni určitě víte, co to je, a kdo ne, ať se mrkne SEM k Belle.


Téma se zdálo jednoduché:
- něco handmade (vlastnoručně, nebo třeba z Fleru?)
- něco modré (modré z nebe nebo třeba modrá knížka?)
- něco přírodní (kosmetika či něco ze dřeva?)
- něco třpytivé (diamant nebo zrcadlo?)
- něco oblíbeného (co samy používáte, nosíte, milujete...)
Pcha, nebo ne? Když už jsem si myslela, že mám skoro všechno do boxíku nakoupeno, zjistila jsem, že by neměl být obsah čistě kosmetický. Hmm, neměla jsem čistě kosmetický box, ale něco tomu chybělo. Takže jsem šla šmejdit po obchodech znovu. Jak to dopadlo se můžete mrknout tady u Anabell

A co poslala Anabell mi? Veeelký balík, na který moje mamka hleděla, když jí ho sousedka podávala. Balík sice přišel už minulý týden, ale kvůli komplikovanému stěhování jsem si jej vyzvedla až včera. A teď honem pojďme mrknout, co v něm je.

Jak všichni dobře víme, moje fotky nejsou moc ostré. Takže začneme hned začátku hezky podle tématu.
Handmade: Fialová krabička s korálkovýma naušnicema se stužkou. 
Něco modré: Svíčka, a veselá propisovačka - jedna z těch tří - je na nich pejsek, číča a ovečka, jsou úžasně roztomilé.

Něco přírodní: Kvetoucí čaj - Nechápu jak ses mohla Anabell tak trefit! Zrovna loni na Vánoce jsem dostala konvičku, kde tyhle čaje krásně vyniknou, a miluju jejich chuť.
Něco třpytivé: Třpytívý lak od Dermacolu. Pravděpodobně Topcoat, hned si s ním jdu natřít drápy ;)
... A oblíbených věcí mi Anabell poslala spousty.
Plechovka - Dokonalá a úžasná, co více dodat.
Kniha Velký Gatsby - prý to letí v kinech, ale já nejsem kinomaniak, radši si přečtu knížku, takže aspoň budu vědět, co se děje v kinech.



Chování nočních motýlu - Jsem zvědavá, název zní zajímavě.
A pohlednice od Paula Cezanne.

Celkově jsem nadšená z Bloboxu. Anabell vybrala úžasné věci, a moc jí tímto děkuji! A chtěla bych jí poprosit o odpuštění, že moje balení stálo za starou belu (promiň Bello, s tebou to nemá nic společného). Slibuji, že se do příště zlepším a najdu si na to čas!

Co si myslíte vy o Bloboxu? Přijde Vám to jako super nápad? Za mě teda palec hore, a příště do toho jdu znovu!

4 komentáře:

  1. Jéé to je skvělý nápad :-) dostala jsi opravdu zajímavé věci. Je to daleko lepší jak obyčejné krabičky krásy, osobitější a zajímavější :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že za tehnle nápad by Bella měla dostat nějakou super cenu ;)

      Vymazat
  2. Jé :) Tak to jsem ráda, že se ti box ode mne také líbil :)

    OdpovědětVymazat
  3. Oba boxíky jsou moc hezké, ale tvůj by mě potěšil o chloupek víc :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥