středa 17. července 2013

Alterra - Maska na vlasy s Granátovým Jablkem a Aloe Vera

Tak jsem u masky skoro na dně, nejvyšší čas o ní něco napsat. Měla jsem z ní rozpolcené pocity, protože blogerkám se líbí, ale já už byla zklamaná z kondicionéru stejné značky.
Líbí se mi balení - neříkám že vzhledově, ale mám ráda tyhle mačkací tubičky, protože z nich jde vymáčknout úplně všechno. Konzistenčně je řidší než jeho brácha kondicionér, a tudíž ho na vlasy stačí méně.

Ale teď už k tomu, jak se mi zamlouvá. Ze začátku jsem se trochu bála si ho dávat na vlasy při každém mytí, abych si je nezatížila. Ale postupem času jsem zjistila, že se to dá. Úplně s přehledem. Vyhovuje mi, že je výživnější, a po mytí si ho vtírám pouze do spodní dílky vlasů (mastňák být nemusím, že jo). Vlasy po něm dobře rozčešu a připadají mi tak akorát lesklé. Myslím, že poměr cena: výkon je úžasná, takže si ho určitě pořídím znovu. Vůně mi přijde spíše taková nijaká, možná trošku do granátového jablka, ale není to nic výrazného, ale ani nic odpudivého.
Dá se pořídit v Rossmannovi za cenu okolo 50 Kč, přesně si to už nepamatuji.

Hodnocení: 7/10

Máte s ním zkušenosti? Jsou Vašimi vlasovými oblíbenci drogérkové kondicionéry a masky?

11 komentářů:

  1. Jsem ráda, že ti sedl. Pro mě je to pořád maska č.1.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem ráda, je to slušná a levná péče o vlasy :-)

      Vymazat
  2. Po nějaké masce jsem zrovna pokukovala, děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  3. Osobne ji vyzkousenou nemam, ale libi se mi. Vis co, ja masky prave vubec nepouzivam, ale ted v tomhle obdobi vidim, ze by vlasy nejakou vyzivu potrebovaly..tak se po ni kouknu :)
    MalaMacanda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě po ní koukni. Myslím, že určitě dá do pucu vlasy vysušené od sluníčka :-)

      Vymazat
  4. Já už masky nepoužívám, vždycky jsem z nich měla zplihlé vlasy. Teď používám kokosový olej, který si vetřu do vlhkých vlasů, zabalím na igelitu a ručníku a nechám třeba hodinu působit. Pak vlasy pořádně umyji šamponem. Je to to nejlepší, co jsem kdy vyzkoušela. A můj nej kondicionér je rozhodně od Balei s arganovým olejem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kokosový olej prý je zázrak zázraků. Ještě jsem se k němu nedostala, ale mám to v plánu :-)

      Vymazat
  5. Hezká recenze..:)
    Já mám masku na vlasy od mé kadeřnice a je skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pekná recenzia :)

    GIVEAWAY WITH OASAP.COM !! → http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/oasap-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥