sobota 8. června 2013

Na lepší zítřky!

Ahoj! Dneska se tady budu pouze vykecávat. Posledních pár měsíců pro mě byly dost šílené a vypjaté. Ať už to byly projekty a zkoušky, vyletění ze školy, až po hledání práce. Ta potupa, že mě vyrazili z výšky byla fakt hrozná. Několik dní jsem nevěděla co mám dělat. Bylo to hodně těžké období pro mě, i pro všechny okolo mě.
[zdroj]

Ale vypadá to, že by to mohlo zase všechno klapat. Po měsíci a půl jsem našla práci, kde bych měla příští týden nastoupit, jupí jej! Dokonce je to práce v mém oboru, což jsem ani nepočítala, že najdu a navíc tak brzo.

Teď už jen zbývá, aby nám banka schválila hypotéku, a do měsíce se stěhujeme! Držím si palce, ať to dobře dopadne.

A Vám všem ostatním přeji hodně úspěchů v právě probíhajícím zkouškovém, a zbytku ať se Vám prostě daří :-) Dnes u nás konečně vylezl oskar, takže bude den určitě moc fajn. Krásný den a štěstí všem! (připadám si jako malý hipísák :D)

14 komentářů:

  1. To muselo být hrozné- vyletět ze školy. Nedovedu si představit si hledat práci, i když jako při výšce mám dvě občasné brigády, ale i tak. Snad se ti vše povede a bude se už jen dařit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda bylo hrozné, bylo to největší zklamání pro mě samotnou, jelikož jsem ještě nikdy sama sebe nezklamala v tak velké věci. Nejlepší bylo, že mi chyběl jeden bod, abych prošla.(celkově bylo těch bodů asi 90)

      Vymazat
    2. Tak to naštve, to věřím.

      Vymazat
  2. No páni..život je prostě změna ...a jsem ráda, že už se cítíš lépe a začíná ti zase všechno klapat :).Taky přeju hodně úspěchů a těším se na další "Lushové" články Caire :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! A články budou, neboj ;)

      Vymazat
  3. musíš mít za sebou opravdu těžké období.. i já mám před sebou takové, které může být šílené a nebo naopak snad nejkrásnější v životě.. uvidím, snad to dobře dopadne.. tobě ale přeji, aby se všechno zlé v dobré obrátilo (jak z nějaké knížky:D), prostě aby ti všechno vyšlo ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, a přeji Ti, aby to období pro Tebe bylo to nejkrásnější :-)

      Vymazat
  4. No vidíš jak si to zvládla :) Mě vyhodili ze školy dvakrát a taky jsem to přežila :) Přeju vám, aby to vyšlo jak si přejete!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee děkuji, snad to vyjde. Ty jsi prostě dobrá, že jsi to všechno zvládla, a teď si tam v UK vesele šprechtíš :-)

      Vymazat
  5. Soucítím s tenou a doufám, že teď už to bude jen leopší a bude se ti v nové práci líbit! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Už se tam těším, tak snad to bude v pohodě :-)(PS: Budu mít více peněz na kosmetiku a oblečení :D:D)

      Vymazat
  6. páni, to je mi moc líto, že tě vyhodili :/ a ještě kvůli jednomu bodu... ale gratuluji ti k nové práci a uvidíš, že teď už bude všechno jenom lepší a lepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, snad to bude tak jak říkáš!

      Vymazat
  7. Moc moc moc Vám děkuji za krásné a povzbudivé komentáře!

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥