pátek 28. června 2013

Marks&Spencer - Krém na ruce

Od té doby, co se mi doma sešlo několik krémů na ruce, rozhodla jsem se nedokupovat zásoby do té doby, než je všechny spotřebuju. A tak jsem mazala a mazala. A nejednou jsem doma neměla nic. Zjistila jsem, že mi zůstalo pouze kabelkové balení obyčejného krému na ruce od Marks&Spencer. Tak došlo na něj. Než jsem se nadála, i on by fuč. Ne že by to balení bylo tak malé, ale ta hydratace, to byla pohroma.



Voněl docela hezky, tak nějak obyčejně a čistě. Konzistence je taky fajn, a nemají se v tomto za co stydět. Ruce nejsou kluzké po namazání, rychle se vsakuje. Ale jeho hydratace je téměř nulová. Prostě je tam více alkoholu než vyživujících látek. Kdybych chtěla pleť nadopovat alkoholem, šoupnu je rovnou do vodky. S krémem jsem nebyla spokojena, a to ani přesto, že stál tuším 30 Kč. Víckrát si jej nekoupím, a radši budu mít krém, po kterém musím chvíli počkat, než se vpije.

Hodnocení: 2/10

6 komentářů:

  1. Tenhle krém jsem měla taky a s tou hydratací souhlasím, ještě mi po něm lepily ruce.Taky už víckrát ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ruce mi teda nelepily, ale hydratace fakt šílená.

      Vymazat
  2. V MS mají, co se týče obalů, hezkou kosmetiku, ale jinak jsem vždy váhala s nákupem, teď vím proč :). Asi primárně dělají oblečení nebo jídlo, takže kosmetika nebude moc kvalitní :p
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jo, asi je lepší u nich kupovat jen věci, které jim jdou. Například jejich Arašídové máslo je suprovní :-)

      Vymazat
  3. Ahoj,

    pozývam ťa ku mne na giveaway o šesť krásnych náhrdelníkov. Stačí dať like a jeden môže byť tvoj.
    http://mademoiselleiva.blogspot.sk/2013/06/giveaway.html

    Iva Klepi

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle krém jsem nikdy nezkoušela, takže nemůžu posoudit. Už mám svoje oblíbence a u těch zůstávám. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥