čtvrtek 6. června 2013

Lush - mýdlo Karma

Dlouho jsme tu neměli nic od Lushe, že jo? Že se Vám stýskalo? Dneska tu mám na pořadníku legendární mýdlo Karma, které Vám zaručí dobrou Karmu, pokud jej budete používat. A je tomu tak doopravdy?
[zdroj]
Ano! Mýdlo Karma dokáže vykouzlit dobrou Karmu ve Vašem všedním dni, nebo přinejmenším lepší náladu a úsměv na rtech, když si přivoníte k rukám. Miluji její vůni pačule smíchanou s pomerančem. Je to vcelku specifická vůně, a nemusí sedět každému, ale pro milovníky zvláštních vůní naprosto ideální. Já jsem se do mýdla zamilovala na první přičichnutí, a bojím se, že jsem se na něm stala závislá. Pokud mi u umyvadla neleží kousek tohoto skvostu, hned mám o důvod navíc, proč být smutná. 

Já jsem zvyklá mýdla používat pouze na ruce, nejsem fanda patlání tuhého mýdla na tělo, na to jsem moc lenivá. A mým rukám se to docela líbí. Ne že by teda skákaly radostí, že jsou vyživené a jako ze žurnálu, ale ani mě neodměnují pnutím nebo šupinkama. 

Vzhledem k nevyživující struktuře mýdla jsem si do páru (když počítám parfém, tak do tria) pořídila i trošku krému Karma, ale jen tak na zkoušku. A vůni rukou ještě zvýraznil. Pořizuji celé balení, to je jasné. A když si představím, že se večer po koupeli namažu celá tělovým krémem Karma, myslím, že budu v ráji.

Vůně dobré Karmy se na rukou udrží dlouho. Voní výrazně i v koupelně, kde hlavně v začátku (první 2 týdny cca) dokáže navodit tu správnou atmosféru pohodového domova. 

A dost bylo opěvování, kdo má rád pomeranč a pačuli ať vyzkouší, kdo pačuli nezná, nedoporučuju. Může se stát, že se stanete závislými.

Hodnocení: 9/10

7 komentářů:

  1. hmmm ta vůně musí být úžasná! :)

    OdpovědětVymazat
  2. ANo, karma je závislost! Mám jí spojenou s létem a těším se, až zase na fesťáky vytáhnu Karmu v tuhém parfému :) Jinak mýlo jsem zatím ještě nezkoušela. Ale momentálně mám doma opravdu velké mycí zásoby, takže to sani v dohledné době nehrozí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, Karma je skvělá, taky mám tuhý parfém, ale jednoho dne si pořídím i flakónek :-)

      Vymazat
  3. Pačuli zatím vážně nevím, kam vůní zařadit, ale pomeranč miluju :)..A taky věci, co mi zajistí dobrou karmu :p..Líbí se mi, jaký jsi Lush-závislák ;).
    MalaMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pačule je hodně specifická, a s pomerančem neskutečně ladí :-) Já jsem hrozný závislák, jen co je pravda :-)

      Vymazat
  4. Páni, tak to vypadá senzačně!

    OdpovědětVymazat
  5. No tom sem ráda, že ti voní! Já tu vůni nemohla ani vystát :-D Za sucha mi vonělo mýdlo krásně, ale jak se namočilo, tak to pro mě byl bolehlav :/

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥