pondělí 24. června 2013

Lush - Dark Angels

                                                                     
Peeling. Dlouho dobu jsem nic takového nepoužívala. Jednoduše jsem si myslela, že to nepotřebuji. A proč taky. Nikdy jsem neměla šupinky na pleťi,
a to mi stačilo. Do nedávné doby jsem si tohle fakt myslela. 
Pak jsem v rámci výměny s mojí milou pítrix obdržela peeling od Lushe. No jasně, od jaké jiné značky bych ho mohla mít.
Byl to Peeling Dark Angels odsypaný v malém množství ve skleničce. Popravdě řečeno, vypadalo to jako saze. Mokré a slepené saze. Leželo to v ledničce dobré dva měsíce, až jsem se uráčila to vyzkoušet. Netuším, proč jsem to neudělala dříve. Asi jsem potřebovala tu správnou dobu na rozmyšlení.

Na obličeji to vypadalo, jako by mi právě vybuchl kotel. Ještě že měl Střapáč odpolední, to bych asi měla po muži. Buď by se utloukl smíchy, nebo by se tak lekl a utekl.
Netuším, jestli mi to z xichtu sundalo starou kůži, ale co jsem vím s jistotou, že mi to vydřelo pleť do hladka. A tím do hladka myslím hlavně černé tečky na nose, se kterýma se potýkám snad od puberty, nebo ještě dále.

Jako jednu z jeho výhod beru to, že jsem obličej potom neměla podrážděnou, a to vůbec, takže se nebojím ho použít před tím, než vyrazím do společnosti. I ta "troška", kterou jsem dostala, mi vydrží na hodně dlouho, jelikož každý den bych si zase netroufla ho používat.
Hned se mi lépe nanáší make-up a tvář mám jako dětskou prdelku. No jo, to jsem zase přišla na objev roku, že peeling mlže být fajn. Vsadím se, že většina z Vás se teď smějě, na co že jsem to zase přišla.A jak jinak, jako jedna z posledních. No aspoň že vůbec. 

A co vy, jaký máte zkušenost s peelingem? Používate jej rádi? Zkoušeli jste Dark Angels? Jo, možná by se mi hodil nějaký tip na fajn peeling :-)

4 komentáře:

  1. Já moc nejsem fanda peelingů, masek apod., pravidelně na to zapomínám, ale lepším se! :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je taky používám zřídkakdy, ale minimálně 3x,4x měsíčně se snažím.:-)

      Vymazat
  2. aj ja by som mala s tým začať ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Na peelingy moc nsjem. O nákupu tohohle produktu jsem uvažpoval už dříve a po téhle recenzi si hop určitě ráda koupím :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥