sobota 22. června 2013

Jak se nešika naučila kreslit oční linky...

Dermacol Precise Black                                                                     
Byla jednou jedna hrozná nešika, a té se prostě nedařilo. Ta nešika byla tak nešikovná, že si neuměla namalovat horní linku na očích, a už vůbec neuměla používat stíny.
A ty se nenaučila používat do dnes, ale dostala slíbeno, že ji to kamarádka nauči. Ale zpátky k té nešice.
Nešika se začala malovat někdy na základce, a to pouze řasenkou. Když si na střední začala malovat linky, byly to linky spodní. Ty vrchní ji nešly. A protože spodní linky byly známka punku, byla celou střední punk.
Až jednoho krásného dne nešika v drogérii narazila do stojanu od Dermacolu. A co tam neviděla. Fix na oči, to je přece taky známka punku. A navíc obal byl zebrovaný, což se nešice líbilo. Nešika se teda rozhodla, že si koupí fix na oči, to budou všichni čubrnět.

Stály ji 75,- peněz. A tak to šla nešika domů vyzkoušet. A jak se jí to povedlo? Půl hodiny zkoušela vrchní linku na víčku, a pořád se jí nedařilo. Už si nešika začínala myslet, že bude muset být do konce života punk. 
Ale pak se něco zlomilo. Nešika udělala první hezkou horní linku i s ocáskem. A nemohla uvěřit vlastním očím, co se to stalo s jejím vzhledem. Vypadala tak jinak. Tak hezky. Tak zkoušela druhou linku. Ta už jí trvala jenom 15 minut.
Nešika zjistila, že když bude trénovat, dokáže to určitě stihnout za kratší dobu. A taky že jo. Teďka má nešika linku udělanou za pár vteřin, a už nemusí být punk! Z nešiky se stala obyčejná holka. 
A chtěla by Vám něco vzkázat.
Haló všechny nešiky. Je tady vychytávka pro Vás. Tužky na oční jsou minulostí. Teď frčí fixy! A tento fix od Dermacolu je vážně super pro začátečnice.
Já už si teda brousím zuby na jiný vylepšovák. Ale bez fixu bych se nikdy nenaučila malovat si linky. Fix kreslí jednu linii, jde udělat hrubší ale i tenčí. 
Jde hezky umazávat (šulkou do ucha), a tím pádem není takový problém si tu linku nakreslit. Je fakt, že nic moc extra nevydrží, po půlce dne by to chtělo přečmárnout. Ale nevím, jestli pod fix není třeba dobrá báze. Buď to vyzkouším, nebo si koupím jinou vychytávku.
Každopádně Vám ji chci doporučit, ať se hezky naučíte kreslit linky, vážně to je lehké, a těch za těch pár korun ten fix stojí. A když ještě narazíte na slevu, bude to za hubičku. 
Přeji Vám moje milé kamarádky nešiky, aby jste již přestaly být nešikami tak jako já.
Hodnocení: 8/10 (Výdrž bych očekávala vyšší, ale jinak je k nezaplacení)

Pozn.: Příběh je smyšlený, a podobnost
 s některými osobami ve Vašem okolí je náhodou.

6 komentářů:

  1. taky mi trvalo hrozně dlouho, než jsem se tu horní linku naučila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale když se to člověk naučí, je to hračka ;)

      Vymazat
  2. No... já si linky dělám už asi 3 roky, ale také jsem s tím ze začátku dost válčila. Jelikož jsem na ně perfektně zvyklá, fix mne moc neláká. Moje oblíbené linky mi vydrží přes 24 hodin, což mi fix i se sebejednodušší aplikací neumožní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, taky sháním něco trvalejšího, fixa byla fajn na naučení, ale moc to nevydrží, takže tím to u mě hasne. Ale jsem ráda, že jsem se to konečně naučila :D

      Vymazat
  3. Mám úplně ten samý =) zebřička je čupr, zebry miluju! Jen mi přijde že ten fixík dost vysychá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se ti nezdá, fakt bohužel vysychá.:(

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥