pátek 14. června 2013

Jak jsem výletovala v Práglu...

Když mi personalistka z mého nového jobu řekla, že budu muset do Prahy pro lapťop a podepsat smlouvu, nebyla jsem moc potěšena touto zprávou. Navíc jsem měla jen den na rezervaci jízdenek a vůbec naplánování cesty.

První quest byl kontaktovat Střapáče, který už přece jen v Praze několikrát byl, a vyzná se tam skoro jako já v Ostravě. Samozřejmě tak narychlo nedostane nikdo v práci volno, a tak jsem rezervovala. Ale čím tak asi jet? Pendolino? Bohužel je jím cesta nejdražší, a prý tam místo kávy dostanete instantní břečku. Děkuji mnohokrát, to si fakt nedám. Leo express? Nemůžu si pomoct, ale pořád mám pocit, že to má něco společného s tím hanbatým časopisem. Bojím bojím. Takže Studenti.

Jako frajerka jsem z vlaku vystoupila v šatičkách a na jehlách, a jen co jsem opustila nástupiště, už jsem se proklínala, že jsem si nevzala ty klínové podpatky. Přece jenom, když člověk spěchá, není to na té dlažbě tak pohodlné. Byla jsem zvyklá na dlažbě balancovat v Opavě, žádný problém, ale to byly ty maličké kostičky, a né ty velké hladké kostky! Jsem ráda, že jsem nikde neuvízla ve škvíře, a nemusel mě vytahovat jeřáb. POZOR! Pražačky, moc Vás obdivuji za to, že si na jehly troufáte, fakt to nemáte jednoduché!

Na pořadí dne po podepsání smlouvy byla cesta do Palladia a mého vysněného obchůdku Lushe. (Než u nás otevřeli jedno velké nákupní centrum, dokonce se mi zdálo, že tam otvírají Lush, a ráno jsem se zděšením zjistila, že to byl pouze sen.) Jak se ukázalo, nepodepisovala jsem jenom smlouvu, ale řešila plno dalších administrativních záležitostí. Lush odpadl, a já byla ráda, že jsem stihla Starbucks s kamarádem, a zpátky na vlak.


Závěrem dne jsem 20 minut čekala, než nový pekelný stroj na parkování aut vychrlí to moje, abych mohla vypadnout. Netuším jak to funguje, ale chlápek který byl za mnou dostal auto dříve než já, za co?

Výlet do Prahy byl moc rychlý (až na tu cestu vlakem). Příště si udělám samostatný výlet jenom do Lushe, nic jiného. Nemůžu riskovat další zklamání!




11 komentářů:

  1. Jehly v Praze jsou sebevražda, teď už to taky víš :D..Tak ať ti příště ten Lush už vyjde :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jehly jsou u vás peklo. Díky bohu za naše mini dlaždičky.:-)

      Vymazat
  2. To tě teda obdivuju, že sis na ně troufla. Já si na jehly zatím moc netroufám. Jako na vysokých s platformou chodit umím, i když se mi občas zvrtne noha a já letím k zemi. =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je můj nejhorší sen, snad se mi to nestane :D

      Vymazat
  3. na jehly v Praze bych si taky netroufla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se ti nedivím, já už taky ne:D

      Vymazat
  4. Velké hladké kostky mi přijdou lepší než malé mrchy! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi dobrá, ty malé jsou mi sympatičtější;)

      Vymazat
  5. Já už na podpatky v Praze téměř rezignovala a raději nosím baleríny. Kór teď, ve 30°C..... kdo má náladu se nervovat, zda-li náhodou nezapadne do nějaké škvíry. Mně už musel jednou pomáhat i turistrický zájezd, protože jsem z té škvíry nemohla nohu vytáhnout :D Přeju, ať příště Lush vyjde!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No přesně něčeho takového jsem bála! Nedivím se, taky bych asi rezignovala, ale u nás to je naštěstí v pohodě, a nemusím si s tím lámat hlavu:-)Ale zase nemáme Lush, že jo.

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥