úterý 4. června 2013

Figs&Rouge - balzám na rty Vanilla Orange

Ahoj! Dnes tady mám recenzi na poslední výrobek, který jsem si pořídila od značky Figs&Rouge. Do recenze se mi nechtělo. jelikož jsem prostě měla pocit, že jsem už všechno napsala v předchozích recenzích, jelikož jsou si výrobky víceméně podobné. Takže jsem výrobku nechala delší testovací dobu a doufala, že na něco vyjímečného přijdu. Ale nepřišla.

Balzámek je konzistenčně úplně stejný jako všechny předchozí, to znamená, že se dobře roztírá, prstem se nanáší lehce a vydrží na rtech poměrně dlouho. Rty dobře hydratuje a obsahuje v sobě malé třpytky, no spíše by se dalo říct, že to je perleť. Na rtech vypadá přirozeně. Co se týče vůně, je to slabota. Voní lehce po pomerančích, ale je to téměř neznatelná vůně.

Nemám co bych mu dále vytkla nebo v čem bych ho vyzdvihla. Je to podle mě takový průměrný balzám. Nadšená z něj nejsem, ale nezatracuji jej, protože rty vyživí dostatečně. Ale néé, musím vlastně vyzdvihnout tu plechovku! Ta je perfektní, to jo.

Z předchozích dvou balzámů jsem byla nadšená více a pokud si budu mít ještě někdy v budoucnu chuť koupit něco od Figs&Rouge, bude to spíše něco z jejich stálé nabídky.

Hodnocení: 6/10

Máte rádi plechovkové balzámky? Kupujete si je kvůli plechovkám, nebo Vám nevadí patlat si na rty prsty? Který balzámek od Figs&Rouge máte nejradší?



9 komentářů:

  1. Mám ráda plechovkové balzámky, ale vůbec si je nekupuju, spíš je dostávám. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi šťastným člověkem! Nikoho nenapadlo mě jím podarovat zatím :D

      Vymazat
  2. plechovkové balzámy nemusím, vadí mi, že se musí nanášet prstem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že aplikace není nejjednodušší, ale mi to nevadí. Ale chápu, že spoustě lidí to vadí.

      Vymazat
  3. Hrozně se mi líbí to balení =)

    OdpovědětVymazat
  4. Zatím jsem od této značky nic nezkoušela. Momentálně mám relativně krátké nehty, takže mi blzámy v plechovce nevadé. Obyčejně to je ale peklo :D U tohohle mne zaujala ta vůně - vanilka-pomeranč, to zní přeci skvěle! Ale když píšeš, že není moc patrná....tak co s tím. Já kupuji balzámy primárně kvůli vůni.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥